Schabrak + luva

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare snoa_rover
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 430
S

snoa_rover

Jag letar efter ett snyggt tävlings schabrak (gärna lite mot hopp) och en matchande luva till, i marinblått för ca 500:- ihop. Någon som har köpt elr vet vart man kan hitta ngt snyggt i den prisklassen?

Lägg gärna in bilder.:banana:

Sv: Schabrak + luva

köpte ett marinblått schabrak på hööks för 113:- DOM HAR JU REA NU..
min lamicell luva är i exakt samma marina färg som hööks scabraket:banana:

(det i mitten) http://www.hooks.se/Butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=SE-400755

skickar min bild på shabraket.. och luvan..
11743300.jpg

har bara en dålig :S
11790046.jpg

Jag har köpt det på Flädie Lantmannaaffär utan för Lund. Lite långt från Falun kanske ;) Har sett många som har visat bilder på Lamicellschabraken här på Buke, och det finns massivs med färger. Har tyvärr ingen länk till nån webbshop eller liknande.

Har också Lamicell scabrak + luva.

Har rött schabrak, och en röd och en blå luva.

Älskar deeet!:love:
Min pålle blir så tjusig i det!

Köpte på Falsterbo förrra året, så där finns dom iaf.
Annars vet jag tyvärr inte...

Jag har köpt det på Flädie Lantmannaaffär utan för Lund. Lite långt från Falun kanske ;) Har sett många som har visat bilder på Lamicellschabraken här på Buke, och det finns massivs med färger. Har tyvärr ingen länk till nån webbshop eller liknande.

var hittar man luvor i flädie? har yrat runt som en hatifnatt i den affären och inte hittat en endaste luva:(

Jag köpte ett mörkbrunt schabrak från lamicell i torsdags, helt underbart snyggt!

(det gick ungefär tre timmar - sen ägde jag en matchande huva också :love: )

jag har ju massor av luvor o schabrak från Global
schabraken kostar 250-270 o luvorna 120..

11029706.jpg

11070551.jpg

10046913.jpg

9788485.jpg

6496231.jpg

Har Global någon hemsida? Återförsäljare? Jätte snygga schabrak ju och för ett mycket bra pris:)

i en av de facken på bordet där eskadron bootsen finns. Var där i fredags och kikade bland annat på uvorna då.

_Peplis_: Var har du köpt luvorna och schabraken? :love:

De säljs iaf på kings i både kalmar och sundsvall. Det är sundsvallsbutiken som har säljrätten på dom i sverige.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
456
Senast: DeCloe
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 177
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 456
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ung kille
  • Ögonfärg
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur