Schabrak-tråden

A97E13DE-48FD-406F-8413-28203E832814.png


Jag gillar det här också. Men det kanske gör sig bättre på dotterns vita ponny.

Vi behöver inte ens schabrak…
 
Åh, nu blev jag nyfiken. Min häst är gulsvart och metallicfärgad, kanske hade matchat honom snyggt då?
Det tror jag absolut att det skulle göra! Det är väl i och för sig mer mässing än guld (brass betyder ju mässing), men det är ju "guldigt" om än lite mörkare guldfärg. Jag älskar mitt!
 
Nej, det håller jag inte med om! Har det själv och tycker att det är väldigt "guldigt". :)
Jeg solgte min fordi fargen var så forskjellig fra bildene hos ES at jeg først trodde jeg hadde fått feil sjabrak. Jeg prøvde å holde den opp ute i solen, men den så bare lys brun ut for meg. Men jeg synes den nye "Brune" som de skal slippe nå ser lilla/grå ut så man har forskjellig oppfatning av farger...
 
Kjøpte en ny eskadron sjabrak. Dura Woven, kjennes veldig slitesterk ut i stoffet, men samtidig lekker med de tre forskjellige beige kantbåndene. Igjen irritert fordi den (og de andre lekre eskadron sjabrakene) ikke lages i pony vs størrelsen, så jeg kunne hatt en til sprangsal også.
20220918_104905.jpg
 
Lurer på, ville dere kjøpt en ny kvalitets sjabrak med noen små skader i tyget fra posten? Og hvor mye ville dere gitt?
Ny pris var ca 78 euro?
 
Blev akut less på mina färgglada PS-schabrak (framförallt då jag själv antingen bär svart, beige, marinblått eller brunt) och klickade hem tre Equiline Octagon dressyrschabrak i färgerna marin, cappuccino och svart 😁

Fnular nu på om jag ska sälja av mina PS eller inte.
 
Blev akut less på mina färgglada PS-schabrak (framförallt då jag själv antingen bär svart, beige, marinblått eller brunt) och klickade hem tre Equiline Octagon dressyrschabrak i färgerna marin, cappuccino och svart 😁

Fnular nu på om jag ska sälja av mina PS eller inte.
Equiline er kjempefine!
 
Blev akut less på mina färgglada PS-schabrak (framförallt då jag själv antingen bär svart, beige, marinblått eller brunt) och klickade hem tre Equiline Octagon dressyrschabrak i färgerna marin, cappuccino och svart 😁

Fnular nu på om jag ska sälja av mina PS eller inte.
Jag gjorde samma förra året. Behöll parisian blue från ES, ett rosa från PS och har lyckas köpa ett ljusblått till från PS. Men rider mest med mina Mias i svart, marin och grått och ett Equiline i latte. Blir så enkelt att alltid se lite enhetlig ut utan "stora" färger..
 
Jeg har nesten bare blå og mørkegrønne sjabrak, men de er alle litt forskjellige. Har og noen grå, burgunder, svarte og beige/brune. Liker litt variasjon, men ikke for mye.
Nå har jeg en stor samling sjabrak... mende skal holde livet ut...
 
Blev akut less på mina färgglada PS-schabrak (framförallt då jag själv antingen bär svart, beige, marinblått eller brunt) och klickade hem tre Equiline Octagon dressyrschabrak i färgerna marin, cappuccino och svart 😁

Fnular nu på om jag ska sälja av mina PS eller inte.
Jag älskar PS 😍 vad har du för färger? 😁😁
 
Jeg vurderer å selge Lemieux settet mitt i Sienna, men sjabraken er s/m (visstnok bare 2-3 cm mindre enn L) og toppen er stor i str. Begge er nytt, men toppen er tvättad
980_302414999.jpg
 

Liknande trådar

Utrustning Vart har ni köpt era galgar till schabrak och stövlar?
Svar
5
· Visningar
535
Senast: Boomshaklak
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 572
Senast: Rosett
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 990
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
383
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp