Zlatan

Trådstartare
Jag är galen i att shoppa schabrak och jag vill ha fler :D men har tröttnat på de som finns i hästaffären och hittar inga bra sidor på nätet.

Jag vill ha tips på sidor som verkligen visar bilder på alla schabrak i alla färger, inte bara en beskrivning av vilka färger det går att få.

Så fram med era bästa surftips. Svenska eller utländska spelar ingen roll.

Kan ju säga att equalityline, equinet, horze, henrikssons, hansbo, lillhästen, exklusiv, whitaker och skara hästsport inte har några bra schabrakbilder. ;)

Sv: Schabrak!

"horsepoint.dk" har bra bilder på schabraken.

Har du tröttnat på dina JW schabrak så är det bara att skicka upp de till Stockholm! ;) .

väldigt off topic, men schabraket från Mias Rs som du visade i "blå/gul-utrustning"-tråden. Var har du köpt det?? Det marinblåa med gul bred passpoal alltså.
Det är såå snyggt :love:

22727.jpg

:angel:

På equinet kan du ju beställa equiline schabrak i typ vilka färger du vill å bestämma vad det ska va för kantband och passpoal själv!

Liknande trådar

H
Utrustning har tröttnat på min vanliga utrustning och letar efter lite speciella saker som rosa träns och fina pannband ; till bra pris. Hittar...
Svar
7
· Visningar
984
V
Utrustning Jag vill ha tips på riktigt snygga schabrak nu hörni! Jag är egentligen väldigt kräsen och när jag kikar i hästaffärer är det ett fåtal... 2
Svar
35
· Visningar
3 024
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?