Bukefalos 28 år!

Schamponering?

Sv: Schamponering?

Yes går det att blistra med om man vill :angel:

Vet inte vad märket heter , men det är grönt och heter bara Linimentschampo tror jag...finns i 1 liters o på dunk ( 3 liter tror jag)

Jag brukar ha i ca ½ dl i 10 liter vatten
 
Sv: Schamponering?

Jodå det gör det. Fråga vilken frisör som helst, nåt av det värsta man kan använda.
 
Sv: Schamponering?

Tror inte på dej ändå.
Plus att jag har frisörskräck
 
Sv: Schamponering?

Jag skulle inte våga använda någon av Fructis produkter, eftersom det är förbjudet i Canada p.g.a att folk fått grönt hår av det. Eller ja, grönskimrande.
 
Sv: Schamponering?

hum..människo-schampo är ju till för att vi ska kunna tvätta håret varje dag. det borde ju nästan vara mildare eller "snällare" mot huden än hästschampo? och billigare!
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Fazeem
·
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 114
Senast: Rugge
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet att endel inte tycker att man ska prata om religion. Men jag bara vill få ut lite tankar om allt. Men som nog alla har sett så...
Svar
5
· Visningar
800
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Igår kväll började Slyngeln plötsligt klia sig "överallt" och var klart besvärad utan att verka hitta stället det kliade på ordentligt -...
Svar
6
· Visningar
1 102
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp