Bukefalos 28 år!

Schlager festivalen.

P

pufffan

Mine kör venner. Hur tror ni att det kommer att slute för Carola i kväll?
Jag vet att tråda ligg fel men jag har ju mine venner här ju. Och så är ju moderatorn alltid så snäller.
Jag måst säg att jag tyck int om Carola så myck. Tyck bare att hon är en stor propp. Jag gill int Finlands låt så myck. Men man blir ju lit mörk rädder då man ser dom. Men dom är nog snälle pojkar alle hoppa tror jag.
Jag och Valdemar skall röste på Danmark i kväll. Vi var lit oense först då Valdemar gill Norge. Men nu har vi enats om Danmark.
Hur har no tänkt och röste mine venner?
Vill bare skriv av mig lit?
Rut.
 
Sv: Schlager festivalen.

Hejsan Puffan, det var länge sedan... Hur är det hos dig? Allt bra med alla???
 
Sv: Schlager festivalen.

Får man rösta? isåfall röstar jag på Finland. Deras bidrag är kul och ovanligt. De får gärna vinna för min del.
 
Sv: Schlager festivalen.

Jo klart att vi skall rösta på Finland. Hejja dom så klart. Men rösta ej på Carola snälla.
 
Sv: Schlager festivalen.

Men, vi får väl inte rösta på carola?
eller har de ändrat de reglerna att man inte får rösta på sitt eget land?
 
Sv: Schlager festivalen.

även om jag inte är förtjust i just carola och tyckte att hon skulle vinna så ska jag heja & rösta på mitt fosterland; sverige:rofl:
 
Sv: Schlager festivalen.

Sverige får inte rösta på Sverige, men vi i Sverige får rösta på mazariins hemland finland... :D
 
Sv: Schlager festivalen.

Jag gillar inte heller Carola.. Hon är.. snobbig. :p
 
Sv: Schlager festivalen.

Nä gillar inte henne heller... Tyckte det var komiskt att hästarna i apasionata sprang till andra änden av globen... Hon som hade sagt att de skulle dansa till hennes sång.. :D :rofl:
 
Sv: Schlager festivalen.

Jag var hemma hos mor efter inlägget och hon berättade.

Oj..:eek: jag har ju inte sett dem men...det var väldigt omvälvande att hårdrock vann i schlager?? haha...:rofl:
 
Sv: Schlager festivalen.

Nu får du vara glad! Det var väl himla skoj att ni vann!! Och med ett sånt originellt bidrag med! Självklart röstade jag på dem.:)
De var riktigt bra!
 

Liknande trådar

P
Körning God fortsättning mine venner. Hur har eran jul vare? Min jul har varit så sagolik vacker. Alla pojka och deres barn kom till mig och...
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: tirnanog
·
P
Körning Idag så är jag så glader. Pojka va förbi ena runde i går. Då frågade dom om vi int kund fire julen här hoss mig. Det var så länge sedan...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: åke
·
P
Körning Igår kväll så for ene pojka förbi med sin familj. Han har två barnungar. Han sa att han skull kike lit på om datoren fungerade som den...
Svar
15
· Visningar
1 655
Senast: tirnanog
·
P
Körning Hej mine venner. Jag har så varmt här i stugen så det går ju int till att sove. Så jag tänkt titt in lite här. Jag trodde int att det...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Fia-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp