SD nu NÄST Störrrsta Partiet Del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
64% Vill minska invandringen nu. Så det är en kraftig majoritet av Svenska folket.

Källa? Nyss hänvisades till Ipsos där siffran var 42%. Och man skriver inte under med "svenska folket" annat än om man minst har ett riksdagsbeslut bakom, jag är högst tveksam om det är rätt ändå. Det är ett jävla bedrägeri. Urkundsförfalskning. Och försvaras av högsta idiothönset i P1.

Om det här är vad som avses med "hjälpa till på plats", så borde vi inte släppa in idioterna igen, efter sina missionsresor där de baktalar landet de säger sig vara vänner till. De får väl söka asyl när de känner sig hotade i utlandet och ta sig hit bäst de vill.
 
"Moderaterna vill att Sverige ensidigt ska börja respektera Dublinförordningen samt upprätta tillfälliga gränskontroller. Alla asylsökande som anländer från ett annat EU-land utan att ha registrerat sig ska skickas tillbaka. De som har registrerat sig tidigare ska skickas till det land där det skedde." http://www.svd.se/m-tar-ansvar-vad-gor-regeringen

SD blev just omkörda som partiet med mest restriktiv flyktingpolitik.
 
Om det här är vad som avses med "hjälpa till på plats", så borde vi inte släppa in idioterna igen, efter sina missionsresor där de baktalar landet de säger sig vara vänner till. De får väl söka asyl när de känner sig hotade i utlandet och ta sig hit bäst de vill.

Nu är det väl så att var land får ta hand om sin egen skit- det är ju därför vissa utvisas efter avtjänat straff.
 
[QUOTE="Blue, post: 17218740, member: 118525
SD blev just omkörda som partiet med mest restriktiv flyktingpolitik.[/QUOTE]

Ja nu var det slut med "öppna era hjärtan", moderaternas nya slogan; "öppna era ögon".
 
Nu får ni beivrare dra rasistkortet mot moderaterna och sen kan det vara läge för att titta på kalla fakta i morgon,sverige är land nr 2 av dom som förser IS med krigare.
Och nu har vi importerat halva syrien,då kan man ju räkna ut hur det blir.
Nej, gunnebostängsel och lite ungersk taggtråd är på sin plats nu!
 
Nu får ni beivrare dra rasistkortet mot moderaterna och sen kan det vara läge för att titta på kalla fakta i morgon,sverige är land nr 2 av dom som förser IS med krigare.
Och nu har vi importerat halva syrien,då kan man ju räkna ut hur det blir.
Nej, gunnebostängsel och lite ungersk taggtråd är på sin plats nu!

Fräscha åsikter. Lite uniformer och stöveltramp också kanske, medan vi ändå håller på?
 
Jag har inte googlat. Vad är nu de bättre alternativen för något i dagens läge?

Du menar att du på riktigt inte kan tänka dig att det finns fler alternativ än att baktala Sverige och rent av ljuga? Osanna flygblad signerade av "svenska folket"? Av ett riksdagsparti, dessutom? :confused:

Om du inte googlat så skulle jag tipsa dig att göra det. Så får du likt Sverigevännerna gärna uttrycker sig, "öppna ögonen" och "se sanningen".
 
Du menar att du på riktigt inte kan tänka dig att det finns fler alternativ än att baktala Sverige och rent av ljuga? Osanna flygblad signerade av "svenska folket"? Av ett riksdagsparti, dessutom? :confused:

Jag har ju skrivit att det inte var rätt sätt och att där fanns osanningar, vad har du för egna alternativ?? , jag menar något måste du ju tycka?
 
Om du inte googlat så skulle jag tipsa dig att göra det. Så får du likt Sverigevännerna gärna uttrycker sig, "öppna ögonen" och "se sanningen".

Ja "öppna ögonen " var INTE mitt påhitt, det sa moderaterna igår när de fick frågan om inte "öppna era hjärtan gällde längre"?, nej, nu var det "öppna ögonen" och "stäng gränserna"- inte av SD, utan av moderaterna. Men moderaterna är tydligen också "sverigevän" numer och "ser sanningen", efter dina egna utryck.
Och varför googla, det räcker för mig att lyssna på moderaterna.
 
Jag har ju skrivit att det inte var rätt sätt och att där fanns osanningar, vad har du för egna alternativ?? , jag menar något måste du ju tycka?

Vad jag tycker har du nog redan förstått. Det är inte hjärnkirurgi att komma fram till alternativ som inte innehåller ljug och halvsanningar, det kan både du och jag vara överens om.

Om du inte ens i din vildaste fantasi kan föreställa dig vad det kan finnas för alternativ än lögner och förtal, då kan jag ärligt säga att jag inte kan hjälpa dig.
 
Ja "öppna ögonen " var INTE mitt påhitt, det sa moderaterna igår när de fick frågan om inte "öppna era hjärtan gällde längre"?, nej, nu var det "öppna ögonen" och "stäng gränserna"- inte av SD, utan av moderaterna. Men moderaterna är tydligen också "sverigevän" numer och "ser sanningen", efter dina egna utryck.
Och varför googla, det räcker för mig att lyssna på moderaterna.

Jag har inte sagt ett ord om Moderaterna, eller att "öppna ögonen" skulle vara ditt påhitt (??), men du påstod att det var mer rasistiskt än vad du hört från SD. Eftersom det är direkt felaktigt (att Moderaterna skulle ha uttryckt sig mer rasistiskt än SD) tyckte jag att du i så fall borde googla för att få dig ett hum om alla de helt galna, verklighetsfrånvända och rasistiska uttal som gjorts av SD och deras politiker. Jämförelsen är liksom ett dött lopp.

Men visst. Du gör som du vill.
 
Vad jag tycker har du nog redan förstått. Det är inte hjärnkirurgi att komma fram till alternativ som inte innehåller ljug och halvsanningar, det kan både du och jag vara överens om.

Om du inte ens i din vildaste fantasi kan föreställa dig vad det kan finnas för alternativ än lögner och förtal, då kan jag ärligt säga att jag inte kan hjälpa dig.

Men jag har ju -flera gånger nu- skrivit att jag inte tyckte det var rätt , nå- vad håller du för alternativ?
 
Jag har inte sagt ett ord om Moderaterna, eller att "öppna ögonen" skulle vara ditt påhitt (??), men du påstod att det var mer rasistiskt än vad du hört från SD. Eftersom det är direkt felaktigt (att Moderaterna skulle ha uttryckt sig mer rasistiskt än SD) tyckte jag att du i så fall borde googla för att få dig ett hum om alla de helt galna, verklighetsfrånvända och rasistiska uttal som gjorts av SD och deras politiker. Jämförelsen är liksom ett dött lopp.

Men visst. Du gör som du vill.

Jag har inte hört sd- ledningen uttrycka sig som Batra och CO, att stänga gränser, nu håller sd med vad jag förstod, så SD stödjer moderaterna nu kan man säga.

Man kan ju inte låta bli att undra, vilka skulle moderaterna samarbeta med i denna fråga?, sd eller Löven?, om det skulle gå så långt och bli ett sådant läge att det möjliggjordes.
 
Jag har inte hört sd- ledningen uttrycka sig som Batra och CO, att stänga gränser, nu håller sd med vad jag förstod, så SD stödjer moderaterna nu kan man säga.

Man kan ju inte låta bli att undra, vilka skulle moderaterna samarbeta med i denna fråga?, sd eller Löven?, om det skulle gå så långt och bli ett sådant läge att det möjliggjordes.

Grundtips: De som inte har rasistiska utgångspunkter för sin politik.
 
Men jag har ju -flera gånger nu- skrivit att jag inte tyckte det var rätt , nå- vad håller du för alternativ?

"Om du inte ens i din vildaste fantasi kan föreställa dig vad det kan finnas för alternativ än lögner och förtal, då kan jag ärligt säga att jag inte kan hjälpa dig."

Jag kan sitta hela dagen och hitta på det ena alternativet efter det andra. Det första alternativet är att helt enkelt skita i att sprida lögner och förtal. Mvh Svenska folket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre SD är ett märkligt parti. Förutom att de historiskt (nåja, 1988 i alla fall) bildades ur organisationen Bevara Sverige Svenskt (som...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
12 170
Senast: Thaliaste
·
  • Låst
Relationer och är på väg att bli näst störrsta partiet i Sverige. I senaste Yougov tilldelas SD hela 19% och nu är det hausse på SD. Å det som är...
107 108 109
Svar
2 178
· Visningar
86 300
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp