SD-politiker skriver anonymt på hatsajter

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare annan1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 910
  • Visningar Visningar 42 358
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SD-politiker skriver anonymt på hatsajter

Jag tror det är så här på avpixlat: alla får vara anonyma utom negrer och andra svartskallar.:)

rätta stackars golit om han har fel, men brukar inte avpixlat "hänga ut" folk?

om någon till exempel anses begått något brott... oavsett om personerna i fråga är offentliga eller inte, oavsett om det finns något allmänintresse att personerna hängs ut?

ja förutsatt att det är någon som kan antas vara en invandrare alltså...

Ja, så har jag uppfattat det också. Jag antar att de som föräras anonymitet på avpixlat et al har fått visa stamtavla med äkthetsintyg flera generationer bakåt. SVENSKT ska det vara.

Ja, så har jag uppfattat det också. Jag antar att de som föräras anonymitet på avpixlat et al har fått visa stamtavla med äkthetsintyg flera generationer bakåt. SVENSKT ska det vara.

så anonymt det nu blir på internet...

... men man kanske ska tolka det så här att avpixlat berättar inte vilka som hatar i deras kommentatorsfält, men garanterar å andra sidan inte heller någon anonymitet oavsett Gustav Vasa på mödernet och Den Heliga Birgitta på fädernet?

Men att skribenterna på avpixlat räknar det som sin födslorätt att få vara anonyma när de hänger ut andra?

Vad säger socker-kenta, har han sagt att de som skriver på hans sida garanteras anonymitet?

Socker-Kenta, längst upp t v, har fullt upp med kärleksbudskap:

screen_shot+2013-12-16+kl.+15.36.24.jpg

*kl*

Grattis ni alla som anser att Expressen gjorde rätt i att gå ut och röja identiteter.

Undrar bara hur man skall kunna förklara det som skett inatt! Tand för tand fast med fysiskt våld istället för med ord kanske.

Sverigedemokraten Anders Dahlberg i Arlöv utsattes för en attack på tisdagskvällen. Någon kastade in en sprängladdning genom hans brevlåda. Dahlberg var en av de som avslöjades som kommentatorer på Avpixlat.

Men det är ju klart ni anser det kanske vara rätt åt honom. Sedan att det kanske finns andra i hushållet, vänner eller bekanta som inte delar hans åsikter som dör skadar sig i ett sådant attentat är väl svinn man får räkna med..

Jag tror att jag kan tala för alla när jag säger att ingen av oss tycker att det är rätt åt honom. Däremot är jag inte säker på att det är publiceringen som skapat det eller att det därmed var fel att publicera det.

Det faktum att avpixlat lagt ut våldtäktsfilm där en ung tjej ses våldtas och sen namnges av kommentarerna under kan tex vara en anledning till att han råkar illa ut. Förstår du vilka fruktansvärda, hemska saker de pysslar med på avpixlat? Hur många unga tjejer som får lida helvete för det avpixlat sysslar med?

Hela namnet avpixlat borde ge dig en tanke om vad de pysslar med.

Och tänker du fortsätta hävda din retorik vill jag ha svar på denna händelsen.
förstår du inte att det är din rasism som skapat denna? Tycker du att antirasisternas barn förtjänar detta? För det var barn, unga och äldre i tåget som var helt fredligt. Som demonstrerade mot nazistiskt klotter i deras bostadsområde.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18038882.ab

*kl*

Grattis ni alla som anser att Expressen gjorde rätt i att gå ut och röja identiteter.

Undrar bara hur man skall kunna förklara det som skett inatt! Tand för tand fast med fysiskt våld istället för med ord kanske.

Men det är ju klart ni anser det kanske vara rätt åt honom. Sedan att det kanske finns andra i hushållet, vänner eller bekanta som inte delar hans åsikter som dör skadar sig i ett sådant attentat är väl svinn man får räkna med..

Varför i hela fridens namn skulle "vi" (nu är "vi" ingen homogen grupp vars talan jag kan föra men ändå...) tycka att den där händelsen är rätt åt honom???

Påminner om att du gärna får svara på mina frågor jag ställde tidigare

Varför i hela fridens namn skulle "vi" (nu är "vi" ingen homogen grupp vars talan jag kan föra men ändå...) tycka att den där händelsen är rätt åt honom???

Påminner om att du gärna får svara på mina frågor jag ställde tidigare

Jag är rädd för att det jag ansett och trott skulle kunna ske har skett. Det är tråkigt men tyvärr så är det en av följderna och visar ju tydligt på var våldet ligger.

Jag vet inte men får jag välja på några ord eller handling så vet jag vad jag anser.

Och detta är ytterligare en anledning att man kanske inte skall gör som Expressen gjorde med tanke på de hot som föreligger och jo jag tycker nog att man skall få ha någon form av anonymitet om man så önskar.

Detta bevisar ju i allra högsta grad att man inte kan få ha fria åsikter i samhället idag. Och nej jag stöder inte vad någon av dem sagt eller anser att man öht skall säga så.

Jag tror att jag kan tala för alla när jag säger att ingen av oss tycker att det är rätt åt honom. Däremot är jag inte säker på att det är publiceringen som skapat det eller att det därmed var fel att publicera det.

Det faktum att avpixlat lagt ut våldtäktsfilm där en ung tjej ses våldtas och sen namnges av kommentarerna under kan tex vara en anledning till att han råkar illa ut. Förstår du vilka fruktansvärda, hemska saker de pysslar med på avpixlat? Hur många unga tjejer som får lida helvete för det avpixlat sysslar med?

Hela namnet avpixlat borde ge dig en tanke om vad de pysslar med.

Och tänker du fortsätta hävda din retorik vill jag ha svar på denna händelsen.
förstår du inte att det är din rasism som skapat denna? Tycker du att antirasisternas barn förtjänar detta? För det var barn, unga och äldre i tåget som var helt fredligt. Som demonstrerade mot nazistiskt klotter i deras bostadsområde.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18038882.ab

Och igen så har du stora problem med att förstå att jag inte är en av dem! Men det är ju knappast lönt att diskutera det med dig..

Är SD nazister menar du? Då borde de ju i princip gilla muslimer eftersom dessa slogs sida vid sida med hitler i andra världskriget men det är ju klart en sak man glömmer bort lite när man känner för det.

Och nej VÅLD är aldrig accepterat i någon situation.

Jag har inte satt mig in i vad de diskuterade på avpixlat, för övrigt en sida jag inte besökt eller ens kommer att besöka. Våldtäkts filmen alltså, var denna person en av de som kommenterade den?

Och polisen hade ingen hotbild mot mannen i fråga så vad är det då som utlöser ett bombdåd kan man ju undra som dessutom kommer lägligt med publiceringen.

Tycker du och dina gelikar borde fundera vad detta attentat har för följder. Och vem som gör det? Och hur man kan försvara det.

men tyvärr så är det en av följderna och visar ju tydligt på var våldet ligger.

Detta bevisar ju i allra högsta grad att man inte kan få ha fria åsikter i samhället idag. Och nej jag stöder inte vad någon av dem sagt eller anser att man öht skall säga så.

Dina ord här beskrive SD på ett fantastiskt sätt.
Hur kan du inte se att de förföljer, hotar och tom skadar sina motståndare?

Fruktansvärt tråkigt att han råkade ut för det här men Avpixlat måste stoppas! De får inte hota och förfölja människor som inte tycker som de.

Kan du inte försöka se vad som är problemet egentligen? Det är avpixlat som skapat allt det här. De är expressen x 100 000 000 000!

Jag kommer gå i demonstrationen på söndag, vi får aldrig låta nazister och rasister skrämma oss till tystnad.

Det är inte en händelse på avpixlat, de har systematiskt trakasserat unga tjejer.
Om man är en av de största kommentatorerna på den sidan har man garanterat varit med i nån av de trådarna också.

Här är orden från han som attackerades inatt:
"det enda sättet vi kan ta tillbaka Sverige på är nog med våld. En revolution helt enkelt,
där vi tar avstånd ifrån och vill ha bort det mångkulturella samhället. Med vapenmakt.
Då kan vi kanske kasta ut alla grottmänniskorna"

"Det är bättre att beväpna oss etniska Svenskar. Helst med Glock 17 för oss herrar och Glock 19 för damerna. Så vi kan skydda oss mot berikarna."

"verka för en liberal vapenlagstiftning i Sverige. Då kan man skydda sig mot överfall och rån ifrån mena-människorna.""

what goes around comes around?

Senast ändrad:

Dina ord här beskrive SD på ett fantastiskt sätt.
Hur kan du inte se att de förföljer, hotar och tom skadar sina motståndare?

Fruktansvärt tråkigt att han råkade ut för det här men Avpixlat måste stoppas! De får inte hota och förfölja människor som inte tycker som de.

Kan du inte försöka se vad som är problemet egentligen? Det är avpixlat som skapat allt det här. De är expressen x 100 000 000 000!

Jag kommer gå i demonstrationen på söndag, vi får aldrig låta nazister och rasister skrämma oss till tystnad.

Är det avpixlat som diskuteras?

Nej jag kan tyvärr inte se att hela SD hotar, förföljer och skadar sina motståndare. Visst det finns säkert en liten klick som gör det men var nu lite ärlig och erkänn att det inte bara är dem! Det förekommer överallt och det visar ju faktiskt attentatet på.

För att inte tala om den förföljelse som finns av judar i Malmö som man inte vågar tala om, varför glömmer ni bort dem?

Här är orden från han som attackerades inatt:
"det enda sättet vi kan ta tillbaka Sverige på är nog med våld. En revolution helt enkelt,
där vi tar avstånd ifrån och vill ha bort det mångkulturella samhället. Med vapenmakt.
Då kan vi kanske kasta ut alla grottmänniskorna"

"Det är bättre att beväpna oss etniska Svenskar. Helst med Glock 17 för oss herrar och Glock 19 för damerna. Så vi kan skydda oss mot berikarna."

"verka för en liberal vapenlagstiftning i Sverige. Då kan man skydda sig mot överfall och rån ifrån mena-människorna.""

what goes around comes around?

Så dessa ord berättigar att man slänger in en bomb som svar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 592
Senast: alazzi
·
Äldre http://www.expressen.se/nyheter/gavleimam-var-med-i-hemlig-jihadist-grupp/ Det jag länge antagit och gissat mig till har nu även... 15 16 17
Svar
326
· Visningar
18 987
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka