Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det gör den inte.
Alla får tycka precis som de vill men att uttrycka hatiska saker som i många fall är rent kriminella på en icke anonym sida på nätet och sen hävda att de blir tystade är nåt helt annat.
Skyll dig själv om du är så korkad att du inte fattar att du lämnar spår på internet. Om det gör att du mister ditt politikeruppdrag så är det bara bra, jag tycker att våra politiker iaf ska vara läskunniga och ta till sig infon som STÅR MED STORA BOKSTÄVER ÖVERALLT.
Ja ja ja! Jag är på!hela bukemaffian intar avpixlat?
Yttrandefrihet har verkligen blivit ett modeord för sverigedemokraterna. Dock utan att förstå vad ordet innebär. Yttrandefrihet innebär att man får säga (nästan) vad man vill men andra personer har fortfarande alltid rätt att kritisera det som sägs.
Klart du får ha en åsikt och självklart får du uttrycka den!
Men vill du göra det anonymt så gör inte det med din egna arbetsmail!
Så korkat att det inte finns.
Som begränsas av lagstiftning som förbjuder hets mot folkgrupp. Att påstå att t ex romer "stjäl som korpar" är inte mindre olagligt för att du skriver det i en kommentar på en blogg under namnet "truthteller69".
Det här mönstret som vi ser, där folk är väldigt snabba att försvara rasisterna, är minst lika skrämmande som de rasistiska uttalandena. Jag fattar inte vad det är som gör att det är så brådskande och viktigt för så många att försvara rasister och rasism.
men om det är ok att skriva "romer stjäl som korpar" på en nätsida.
varför är det då så hemskt att skriva "SD är rasister" i en tidning?
man får ju hänga ut invandrare, kränka de, spy galla och hat över dem.
varför får man inte publicera SDare då?