Se filmklipp med windows media player?

Krockodil

Trådstartare
Kan man på nått sätt ställa in internet så att den spelar upp alla videoklipp som man klickar på med Windows Media Player och inte VLC som den gör nu. Jag vill inte ta bort VLC från datorn då jag endast kan se nedladdade filmer i det programmet men jag vill inte ha den som uppspelning på internet.

Hjälp?? :crazy:
 
Sv: Se filmklipp med windows media player?

Kan man på nått sätt ställa in internet så att den spelar upp alla videoklipp som man klickar på med Windows Media Player och inte VLC som den gör nu. Jag vill inte ta bort VLC från datorn då jag endast kan se nedladdade filmer i det programmet men jag vill inte ha den som uppspelning på internet.

Hjälp?? :crazy:
Start>Inställningar>Kontrollpanelen>Lägg till och ta bort program>Ange programåtkomst och standardprogram>Välj en standardmediespelare>markera Windows Media Player

(Om du har XP. Med Vista... beats me. *s*)
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 181
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
743
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 381
Senast: Snurrfian
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 891
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp