Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

Du var lite väl tydligt. Sedan hade jag inte tillräckligt bra koll så jag tog förgivet att om du var siare så hade någon annan reagerat.
Tydligen var det ändå inte tydligt nog ;)

Jag började med det om hemlig och tänkte att "nä shit, ni har jag försagt mig! Jaja, YOLO!"

Men när varken tjuvarna eller ulvarna käkade mig tänkte jag "HUR TYDLIG SKA JAG BEHÖVA VARA?!" och gick all in men det gick tydligen ändå inte fram helt :D

Men är jag siare någon mer gång, kommer jag inte vara lika tydlig :rofl:
 
Här är ett litet utdrag ut min och Paddis konversation...
När jag hade siat hemlig och innan folk verkade fatta att hon var ulv:
thzI2Kk.png

När jag hade siat LenaH och ingen verkade fatta det... istället lynchar ni oskyldiga MIG :rage: (alltså efter att rösterna börjat trilla in)
9kziyNK.png

Fortsättningen:
98jFUHg.png

Precis innan DL:
Yja147f.jpg

Och ja, ni lynchade mig, så jag behövde inte göra något för att dö :) var rätt tacksam över det trots allt. Även om jag var irriterad över att jag inte fick sia @iiantazie!

Dina känslor är inte ovanliga. Är det här din tredje lek?

Det tar tid att vänja sig vid att få misstankar. Det är många som ger upp efter ett par lekar. Men har man bara tålamod så vänjer man sig och man blir både bättre och hanterar det bättre. Blir man lynchad som god så får man tänka att att ens död gör förhoppningsvis att de andra goda kan hitta ulvarna.
 
@godisklubba jag tycker faktiskt att du gjorde ett bra jobb som siare, hade jag haft lite mer tid att läsa ordentligt hade jag kanske hittat dig. Men eftersom du skrev om LenaH i ett långt teoriinlägg där du sammanfattade typ allt alla hade skrivit i tråden så blev det att jag bara skummade :o

Och sen tror jag inte ens jag öppnade citatet du lade in i själva röstinlägget :angel:

Jag var liksom så inne på att siaren skulle bara glida med lite försiktigt, och du var ju misstänkt ganska tidigt så jag började inte koppla alls förrän det var för sent :cautious:

Och just söndagen hade jag ännu mindre tid på kvällen än jag hade tänkt, min häst hade fått lite konstiga utslag som krävde lite extra fix innan jag kunde köra hem.
 
Dina känslor är inte ovanliga. Är det här din tredje lek?

Det tar tid att vänja sig vid att få misstankar. Det är många som ger upp efter ett par lekar. Men har man bara tålamod så vänjer man sig och man blir både bättre och hanterar det bättre. Blir man lynchad som god så får man tänka att att ens död gör förhoppningsvis att de andra goda kan hitta ulvarna.
Yes, tredje leken!
 
@godisklubba jag tycker faktiskt att du gjorde ett bra jobb som siare, hade jag haft lite mer tid att läsa ordentligt hade jag kanske hittat dig. Men eftersom du skrev om LenaH i ett långt teoriinlägg där du sammanfattade typ allt alla hade skrivit i tråden så blev det att jag bara skummade :o

Och sen tror jag inte ens jag öppnade citatet du lade in i själva röstinlägget :angel:

Jag var liksom så inne på att siaren skulle bara glida med lite försiktigt, och du var ju misstänkt ganska tidigt så jag började inte koppla alls förrän det var för sent :cautious:
Tack! :o

Men i mitt citat tog jag ju bort de andra, som inte var teoriande om LenaH. Håller med om att det var lite... långt dock! :angel:

Och när jag äntligen tyckte att jag hade fått kläm på hur man kan rösta och teoria, ja då lynchar ni mig! Era ondingar! :sneaky: :rofl:
 
@godisklubba - jag trodde verkligen att Ferrari var siaren.
Dels när hon skrev att det egentligen var jag som följde henne - jag var ju säker på att siaren hade siat hemlig. Dels när hon efter den lynchen skrev att hon skulle titta närmare på Aliisa - då vr jag säker på att hon tiggde beskydd pga outning som siare. Så jag blev mäkta förvånad när Aliisa nämndes i nästa lynch, utan hon röstade på mig
Jag trodde du hade fattat att godis var siaren, när hon nästan skrek ut det och du brukar ju uppfatta sånt (t.ex. förra leken med Art att hon var välsignad). Så då började jag tro att du var ulv eller tjuv.
 
Nix, det fattade i allafall jag inte förrän efteråt - jag VAR helt övertygad om att Ferrari var siare

Och ändå lät ni mig leva?

@godisklubba jag var ju själv övertygad om både Lenas och Hemligs ondhet ;) men nej, jag fattade inte att du var siare. Kände mig så dum :(

Utöver dig lyckades jag ändå hitta onda och goda relativt väl. @Gabby_Ossi och @Mirtai var jag hyfsat övertygad om att de var goda men så lyssnade dom på @cirkus 😳
 
Och ändå lät ni mig leva?

@godisklubba jag var ju själv övertygad om både Lenas och Hemligs ondhet ;) men nej, jag fattade inte att du var siare. Kände mig så dum :(

Utöver dig lyckades jag ändå hitta onda och goda relativt väl. @Gabby_Ossi och @Mirtai var jag hyfsat övertygad om att de var goda men så lyssnade dom på @cirkus 😳

När godis lynchades så blev det ju uppenbart att du inte var siare och då kunde du får leva. Det var ju i samma lynch liksom.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
41 42 43
Svar
855
· Visningar
9 622
Senast: Glimra
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 837
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp