Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

Förlåt allihop - men det är mest synd om mig, jag har sabbat mitt eget lekande, ingen kommer nånsin lita på mig igen buhu.

Äh det var mest tur - framför allt att jag kom på att driva lynchen mot hemlig. Jag skrev i lyan först att en god borde gjort så för att skydda siaren men sen kom jag på att det är ju ännu bättre om lilla jag gör det.

Men tjuven var förjävla svår att hitta - vi visste ju bara om att gabby var ängeln
Angående ditt första stycke: Nästa gång jag litar på dig är gången jag sitter i Lyan med dig :sneaky:
Om jag någonsin ska få vara ond i lyan! Det är min DRÖM och på tre lekar har jag "bara" fått goda roller :D

Tack @Paddington för en rolig lek! Om än sjukt jäkla svår!

Och jättebra spelat av er båda, @Aliisa och @iiantazie (jag har äntligen lärt mig stava era namn också!!)! Det var ingen dålig första lek, hoppas att vi inte skrämt iväg er och att ni vågar vara med igen!

@Ferrari Det känns som att du och @cirkus m.fl i lyan har lite att förklara för mig angående siaren... förstog ni i lyan att jag var siaren och hade siat hemlig och LenaH? Och Ferrari, förstog du att jag var siaren? Och hur kom det sig att du blev uppfattad som siaren av "alla"?

@Hedinn nästa gång goda lyan är med, tror jag att vi får döpa den till PostMord! PostNord känns lite svagt, för att vara en såpass liten andel av paketen som gick fram :D
 
@Hedinn nästa gång goda lyan är med, tror jag att vi får döpa den till PostMord! PostNord känns lite svagt, för att vara en såpass liten andel av paketen som gick fram :D
Nästa gång goda lyan är med föreslår jag att ängeln skyddar mig på nätterna och ni ger fan i att lyncha mig, så kanske paketen kan komma rätt. :D

Och vad gäller PostMord är det bara okej om det ingår en brevbomb.
 
@godisklubba - jag trodde verkligen att Ferrari var siaren.
Dels när hon skrev att det egentligen var jag som följde henne - jag var ju säker på att siaren hade siat hemlig. Dels när hon efter den lynchen skrev att hon skulle titta närmare på Aliisa - då vr jag säker på att hon tiggde beskydd pga outning som siare. Så jag blev mäkta förvånad när Aliisa nämndes i nästa lynch, utan hon röstade på mig
 
Här är ett litet utdrag ut min och Paddis konversation...
När jag hade siat hemlig och innan folk verkade fatta att hon var ulv:
thzI2Kk.png

När jag hade siat LenaH och ingen verkade fatta det... istället lynchar ni oskyldiga MIG :rage: (alltså efter att rösterna börjat trilla in)
9kziyNK.png

Fortsättningen:
98jFUHg.png

Precis innan DL:
Yja147f.jpg

Och ja, ni lynchade mig, så jag behövde inte göra något för att dö :) var rätt tacksam över det trots allt. Även om jag var irriterad över att jag inte fick sia @iiantazie!
 
Förlåt @godisklubba att jag typ körde över dig när du blev lynchad!
Det var egentligen enda dagen jag verkligen hade tid att leka så jag gick all in. :angel:
Nej nej, det är lugnt! Herregud, det är bara en lek! :heart
Varför skulle en tjuv VILJA ha en siare i leken, liksom? Det som förvånade mig var att ingen fattade att jag var siaren efter att jag sa "jag är bombsäker på att hemlig är ulv och inte demon!" och sen uttryckte mig så starkt om dig. Men det verkade gått "alla" förbi :D

Och förlåt till alla inblandade för mitt tjat om tid hit och dit, jag fattade det inte så själv när jag skrev. Helt ärligt så fattade jag det faktiskt inte förrän Paddis skrev om att vi skulle fokusera på leken och inte tid. För jag HADE ju rätt, ni hade faktiskt inte tid! :cautious: :rofl:
 
Nej nej, det är lugnt! Herregud, det är bara en lek! :heart
Varför skulle en tjuv VILJA ha en siare i leken, liksom? Det som förvånade mig var att ingen fattade att jag var siaren efter att jag sa "jag är bombsäker på att hemlig är ulv och inte demon!" och sen uttryckte mig så starkt om dig. Men det verkade gått "alla" förbi :D

Och förlåt till alla inblandade för mitt tjat om tid hit och dit, jag fattade det inte så själv när jag skrev. Helt ärligt så fattade jag det faktiskt inte förrän Paddis skrev om att vi skulle fokusera på leken och inte tid. För jag HADE ju rätt, ni hade faktiskt inte tid! :cautious: :rofl:
Jag fattade att du var siare 21.24. :o
 
Nej nej, det är lugnt! Herregud, det är bara en lek! :heart
Varför skulle en tjuv VILJA ha en siare i leken, liksom? Det som förvånade mig var att ingen fattade att jag var siaren efter att jag sa "jag är bombsäker på att hemlig är ulv och inte demon!" och sen uttryckte mig så starkt om dig. Men det verkade gått "alla" förbi :D

Och förlåt till alla inblandade för mitt tjat om tid hit och dit, jag fattade det inte så själv när jag skrev. Helt ärligt så fattade jag det faktiskt inte förrän Paddis skrev om att vi skulle fokusera på leken och inte tid. För jag HADE ju rätt, ni hade faktiskt inte tid! :cautious: :rofl:
Du var lite väl tydligt. Sedan hade jag inte tillräckligt bra koll så jag tog förgivet att om du var siare så hade någon annan reagerat.
 
Nej nej, det är lugnt! Herregud, det är bara en lek! :heart
Varför skulle en tjuv VILJA ha en siare i leken, liksom? Det som förvånade mig var att ingen fattade att jag var siaren efter att jag sa "jag är bombsäker på att hemlig är ulv och inte demon!" och sen uttryckte mig så starkt om dig. Men det verkade gått "alla" förbi :D

Och förlåt till alla inblandade för mitt tjat om tid hit och dit, jag fattade det inte så själv när jag skrev. Helt ärligt så fattade jag det faktiskt inte förrän Paddis skrev om att vi skulle fokusera på leken och inte tid. För jag HADE ju rätt, ni hade faktiskt inte tid! :cautious: :rofl:

jag fattade! Men eftersom ingen annan verkade fatta blev jag dels osäker, och dels ville jag inte peka ut det för tydligt medan du levde
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 350
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 773
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp