Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

"
Undra sa flundra om iiantazie är ulv eller tjuv som frågat i pm om tjuvarna kan käkas, när hon nu säger det så säkert i tråden utan att vad jag kommer ihåg det nämnts innan.

Oavsett så tänker jag inte rösta på henne för det, eller dra uppmärksamhet till det. Dels för att hon kan ju ha frågat om det i pm även som god, och att rösta på en ny dl 1 är ett bra sätt att få röster på sig. Men också för att även om det stämmer känns det taskigt att peka ut en ny för ett misstag som är enkelt att göra när man inte är van, plus att det är jättetråkigt om hon åker ut dl 1 som ny. "
Vad jag sa till paddington dag 1.

"Litar inte ett ögonblick på cirkus än, hon är alldeles för bra på att lura mig när hon är ond, och det kan vara damage kontroll nu när hon fick backlash på inlägget om aliisa."
Och om cirkus i fredags :p
 
"
Undra sa flundra om iiantazie är ulv eller tjuv som frågat i pm om tjuvarna kan käkas, när hon nu säger det så säkert i tråden utan att vad jag kommer ihåg det nämnts innan.

Oavsett så tänker jag inte rösta på henne för det, eller dra uppmärksamhet till det. Dels för att hon kan ju ha frågat om det i pm även som god, och att rösta på en ny dl 1 är ett bra sätt att få röster på sig. Men också för att även om det stämmer känns det taskigt att peka ut en ny för ett misstag som är enkelt att göra när man inte är van, plus att det är jättetråkigt om hon åker ut dl 1 som ny. "
Vad jag sa till paddington dag 1.

"Litar inte ett ögonblick på cirkus än, hon är alldeles för bra på att lura mig när hon är ond, och det kan vara damage kontroll nu när hon fick backlash på inlägget om aliisa."
Och om cirkus i fredags :p
Jag hade faktiskt inte frågat i DM, det verkade så självklart i mitt huvud att jag inte tänkte efter :angel:
 
Jättekul lek verkligen! Måste dock vila hjärnan lite innan jag är med igen :D Och jag tycker det blev en bra balans, kul situation när ulvar och goda letar efter samma person, och ulvarna hellre vill ha ut en ulv än en god :up:
Måste säga till ulvlekarnas försvar att det inte är många lekar som får så här många deltagare och håller på i en vecka(!) - De flesta lekar brukar hålla sig kring 12-14 deltagare och pågå omkring 3-4 dagar kanske 5 på sin höjd :)

Så du behöver inte vara orolig att alla lekar blir så här långa :)
 
@cirkus Hur tänkte du runt mig som tjuv? Är nyfiken, du verkade ändra dig fram och tillbaka :)

detta var fö min respons på cirkus' "Är du tjuv?" i lyan

Ha ha ja jag var precis så fundersam som i leken.
Alla mina tankar i leken har varit rätt ärliga - ffa angående tjuvarna för dom letade jag ju efter på riktigt. När jag röstade på dig var jag rätt så säker - sen blev jag osäker och sen blev du käk, lite för att Ferrari trodde vi att vi kunde få ut i lynch, gabby var ängel så det var mellan dig och Mirtai (tror jag)
 
Tack för riktigt rolig lek, både LL och deltagare! Jag är imponerad över bra spel från många, när det gäller båda sidor!

Minst imponerad över mig själv, men förhoppningsvis har flera lärt sig en läxa av det här och kommer aldrig mer lämna mig ensam i goda lyan vid DL. :angel:
 
Håller med om rolig lek. Tack deltagare och eminenta LL @Paddington :)

Sen vill jag bara fråga hur sjutton ni tänkte jag skulle kunna försvara mig när röst efter röst trillar in och jag dessutom inte är på buke hela dagarna :p
 
Tack för en rolig (och svår!) lek! :heart

Jag var lite orolig för att bli upptäckt först, men efter att Cirkus lurade alla tyckte jag att hon var viktigast att behålla, men dem försökte lite halvt att bli av med mig ibland :p. Bland annat diskuterade vi om vi fick käka mig, Paddington tillkallades och det fick vi (dem) :sneaky:

Kommer vara med igen men vet inte om det blir direkt nu, ansträngande att leka så mycket! :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 716
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 594
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 383
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp