Secret EasterBunny - 2016

Nu har jag öppnat mina paket. I ett paket var det en hundtårta till mina byrackor - lovar återkomma med recension när de fått smaka :D
I andra paketet var det två förpackningar ekologisk choklad :d och tre fröpåsar: chilipeppar, smultron och majs.

Superbra presenter påskharen!!
Jag tror @pannkaka är min påskhare.
 
b186619.jpg

b186620.jpg


Stort tack till min kanin! :)
Tror att det är @Mirre ?
Helt rätt :D Boken är jättebra kan jag meddela, har den själv också.
 
Jag har en bild men ingenstans att lägga upp den...

Tusen tack till min hare för te, bok om te och marsipanägg från Anton Bergh

Ingen aning om vem som är hare...
 
Jag öppnade mitt en dag i för väg då jag inte är hemma på hela helgen, foto kommer när jag lyckas sno gubbens fon då jag fottade med den. Jag fick iaf massa go choklad, trädgårdshandslar, lite olika fröer (dessutom exakt sånt som jag skrivit på årets så lista,tack bunnyn :D) och lite gott gott till hunden som han hälsar var så gott så det inhalerar man ist för att tugga :laugh:
Min gissning är @Malin_L för jag går rent av efter att det stod m ljungkvist (?) och uppsala på paketet :rofl:
 
Nu har jag öppnat mina paket. I ett paket var det en hundtårta till mina byrackor - lovar återkomma med recension när de fått smaka :D
I andra paketet var det två förpackningar ekologisk choklad :d och tre fröpåsar: chilipeppar, smultron och majs.

Superbra presenter påskharen!!
Jag tror @pannkaka är min påskhare.
Stämmer bra:Dk, kul att du gillade dem och jag hoppas vovvarna uppskattar tårtan.

Själv fick jag trädgårdshanskar, fröpåsar men gurkört, krasse och ringblomma, en örtsax fick jag med och mashmallows som min sambo ville sno åt sig :p
 
Stämmer bra:Dk, kul att du gillade dem och jag hoppas vovvarna uppskattar tårtan.

Själv fick jag trädgårdshanskar, fröpåsar men gurkört, krasse och ringblomma, en örtsax fick jag med och mashmallows som min sambo ville sno åt sig :p
De kommer nog gilla den, framförallt labben är inte direkt kräsen :D
 
Mitt offer har inte gissat än.
Två av presenterna är lite på skämt och ledtrådar. Om man tittar på min avatar ser man en stark koppling till en av presenterna.
 
Är du min hare? Kanske..? ^^
Yes :D
Kalendern med WWF är en ledtråd. Även fjärilarna då jag ibland haft fjäril som avatar. De presenterna är lite på skoj men går ju att använda..och fjärilarna glittrar ju :D

Sen muggen då jag förstod att du gillar te och vara i farten.
Och te i påskägg.
Och ljus är alltid kul :)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 816
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 351
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
24 661
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • "Rika människor", vilka är de?
  • Bästa film
  • Brist på empati

Hund, Katt, Andra Djur

  • Igelkott
  • Byta försäkringsbolag
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Ridbana i sand, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp