Secret EasterBunny - 2016

Bukefalos 30 år!

Nixehen

Trådstartare
På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny!
Alla är såklart välkomna att vara med och leka, läs igenom reglerna nedan och häng med. :D:up::banana:

Regler:
  1. Anmälan sker i PM till mig (Nixehen) och skall innehålla följande:
    Namn + adress + mailadress + telefonnummer, samt 5st somriga/vårliga/påskiga ledtrådar;
    Exempel: Bakom mina solglasögon..., trädgårdsfantast, chilla med en bok i hängmattan, strandhäng, gillar att baka, Gillar färgglada nagellack, Min tama giraff Ralf gillar glass - ja ni fattar grejen. :up:
  2. Anmälan är bindande efter sista anmälningsdatum
  3. Sista anmälan är 13/3 kl. 19.00
  4. Sista skickdag är 21/3
  5. Alla paket ska skickas Spårbart med Postnord (Rek., skickalätt eller paket - ett kollinummer ska kunna skickas till mig.
  6. Minsta värde på gåvan ska vara 100kr + frakt.
  7. Det är en kul grej, det viktigaste är att man lägger ned tid och tanke på sin present - inte att det är dyrt ellet flådigt. :):up:
  8. När anmälan är godkänd lägger jag (Nixehen) till er i listan, lägga inte till er själva då det fuckar upp min organisation. ;):p:bow:
KOOOM OCH LEEEEEK!! :D:banana::bump::banana:

(Och ja, jag lever under en sten och hade missat att påsk var så snaaaart, påsk ska ju vara i April ju! O_o:p så därför är det lite kort varsel - men det fixar ju ni! :D;))

På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny!
Alla är såklart välkomna att vara med och leka, läs igenom reglerna nedan och häng med. :D:up::banana:

Regler:
  1. Anmälan sker i PM till mig (Nixehen) och skall innehålla följande:
    Namn + adress + mailadress + telefonnummer, samt 5st somriga/vårliga/påskiga ledtrådar;
    Exempel: Bakom mina solglasögon..., trädgårdsfantast, chilla med en bok i hängmattan, strandhäng, gillar att baka, Gillar färgglada nagellack, Min tama giraff Ralf gillar glass - ja ni fattar grejen. :up:
  2. Anmälan är bindande efter sista anmälningsdatum
  3. Sista anmälan är 13/3 kl. 19.00
  4. Sista skickdag är 21/3
  5. Alla paket ska skickas Spårbart med Postnord (Rek., skickalätt eller paket - ett kollinummer ska kunna skickas till mig.
  6. Minsta värde på gåvan ska vara 100kr + frakt.
  7. Det är en kul grej, det viktigaste är att man lägger ned tid och tanke på sin present - inte att det är dyrt ellet flådigt. :):up:
  8. När anmälan är godkänd lägger jag (Nixehen) till er i listan, lägga inte till er själva då det fuckar upp min organisation. ;):p:bow:
KOOOM OCH LEEEEEK!! :D:banana::bump::banana:

(Och ja, jag lever under en sten och hade missat att påsk var så snaaaart, påsk ska ju vara i April ju! O_o:p så därför är det lite kort varsel - men det fixar ju ni! :D;))
Åh gud vad kul! :D

Känner att jag nog skulle tänkt över mina ledtrådar lite til innan jag skrev dem, men aja nu är det gjort så då får det vara så :D

Anmälda:
1. Nixehen - Big Bunny
2. athena_arabians
3. Snurrfian
4. Mirre
5. bollen__
6. BobberiBoo
7. Javan

Anmälda:
1. Nixehen - Big Bunny
2. athena_arabians
3. Snurrfian