Secret Easterbunny 2025

Skulle fotat paketet men det ser mest ut som en alien även om det irl är mer typ svaga äggformade saker :D
1000019842.webp

Hämtat paketet nu :). Fick en hint om att jag inte fick öppna yttre paketet sååååå mer än såhär får varken ni eller jag se 🤪. Men det gör mig inte mindre nyfiken 😍.
Jag tog bort bilden eftersom jag blev uppmärksammad på att det gick att spåra adress via koden. Lägg gärna in en ny bild utan koden. ;) Snurrfian-moderator

Senast ändrad av en moderator:
Kollade i postnord-appen då jag trodde mitt paket skulle komma idag. Står att det inte gick att leverera och att det ska komma meddelande om vart jag kan hämta det. De måste gjort försök till hemleverans av oklart anledning.

Hämtat paketet nu :). Fick en hint om att jag inte fick öppna yttre paketet sååååå mer än såhär får varken ni eller jag se 🤪. Men det gör mig inte mindre nyfiken 😍.
Jag tog bort bilden eftersom jag blev uppmärksammad på att det gick att spåra adress via koden. Lägg gärna in en ny bild utan koden. ;) Snurrfian-moderator
Oj!!!! Tänkte inte på att man kunde göra så! Tack snälla för att du tog bort!!

Paketet finns nu att hämta. Men då jag har ett annat paket på väg till samma uthämtningsställe blir det nog att jag hämtar båda på torsdag.

Och just när jag skrev detta kom jag på att jag ju ska till biblioteket i eftermiddag. Som ligger bredvid uthämtningsstället. Så detta blev ett helt onödigt inlägg. Kommer nog ett till i kväll när paketet är hämtat.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 342
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 977
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
82 254
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 572
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Besiktning nödvändig?