Däremot vågar jag inte öppna det, då hela paketet är inslaget i julklappspapper.....någonting ligger sedan löst i paketet.....iiihh, hur ska jag orka vänta till julafton.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä.Spännande att de flesta paketen hittat fram!
Är det bara jag som fortsätter tänka på paketet även efter det är inlämnat och hur jag hade kunnat göra för att få det bättre?
Nää haha senast idag hittade jag en sak som jag hade velat skicka medSpännande att de flesta paketen hittat fram!
Är det bara jag som fortsätter tänka på paketet även efter det är inlämnat och hur jag hade kunnat göra för att få det bättre?
Klart man måste gilla allas bilderF.ö. skeptisk till att @athena_arabians gillar typ alla paketbilder; att gilla någons paket skulle annars kunna vara ett tydligt tomtetecken.
Spännande att de flesta paketen hittat fram!
1. Malin_L2.
2. ii-ssa
3. Toughcookie
4. Reville
5. prallan
6. lytesout95
7. Tigerflicka
8. Glooper
9. Cambodia
10. Leoni
11. Texaz
12. illernettan
13. Cattaflajna
13. snow
14. Masqueradee
15. athena_arabians
16. Paddington
17. Karma
18. gul_zebra
19. AraSlei
20. Halcyon
21. cirkus
22. Kaktuzblomma
23. Qbaby
24. FlisanPhi
25. Snurrfian
26. chiara
27. Zoya
28. marti130
29. Littlejohn
30. mariposa
31. Fraggel_tess
32. Dresden
33. Trott
34. Squie
35. Emor
36. Eliine
37.Barbabelle
Hur är reglerna, erkänner man vem man tomtat för? Sen efter jul alltså. Jag hoppas det, för jag har hittills noll ledtrådar på vem som har varit min SS![]()