Och hur gör man det då?
Mvh,
oteknisk![]()
Logga in dig med ditt Instagram-alias, klicka på bilden du vill använda och klicka på den lilla grå rutan till höger under bilden. Då kan du välja vilken storlek bilden ska ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och hur gör man det då?
Mvh,
oteknisk![]()
Tack för förklaringenLogga in dig med ditt Instagram-alias, klicka på bilden du vill använda och klicka på den lilla grå rutan till höger under bilden. Då kan du välja vilken storlek bilden ska ha![]()
Alltså, för att försvara mig. Jag hade beställt från Fyndiq.1. Malin_L2.
2. ii-ssa
3. Toughcookie
4. Reville
5. prallan
6. lytesout95
7. Tigerflicka
8. Glooper
9. Cambodia
10. Leoni
11. Texaz
12. illernettan
13. Cattaflajna
13. snow
14. Masqueradee
15. athena_arabians
16. Paddington
17. Karma
18. gul_zebra
19. AraSlei
20. Halcyon
21. cirkus
22. Kaktuzblomma
23. Qbaby
24. FlisanPhi
25. Snurrfian
26. chiara
27. Zoya
28. marti130
29. Littlejohn
30. mariposa
31. Fraggel_tess
32. Dresden
33. Trott
34. Squie
35. Emor
36. Eliine
37.Barbabelle
38. Mumfie
Eh, jag stryker mig igen
Efterforskningen visade att paketet innehöll saker som jag beställt och inte alls var från Secret Santa!Det förklarar ju varför det inte såg inslaget ut
Det är julklappar till min syrra ju
![]()
Samma här...Ser alla fina paket i tråden och blir lite rädd att mitt offer ska bli besviket.. Såhär i efterhand kommer man på SÅ MÅNGA saker man kunde skickat istället![]()
Men det är så mysigt att delta!
Om alla har fått sina paket innan jul, då måste man väl få öppna innan julafton?![]()
Jag vill se fleeer paket!![]()
Tror att mitt kommit fått aviseringNu är det bara 14st som inte fyllt i att de fått sina paket.
Om alla har fått sina paket innan jul, då måste man väl få öppna innan julafton?![]()