Tomten börjar med att ge ledtrådar om det behövs innan man avslöjar sig.Den stora gissningsleken börjar efter öppningenlyckas man inte får man erkänna sig besegrad och be sin tomte avslöja sig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tomten börjar med att ge ledtrådar om det behövs innan man avslöjar sig.Den stora gissningsleken börjar efter öppningenlyckas man inte får man erkänna sig besegrad och be sin tomte avslöja sig
![]()
Jag tror jag vet vem som är min tomte.
Jag har inte lyckats få in nån bild än men är det nån som vet nåt bra säkert att ladda upp bilder från mobilen till nätet?
Blir så omständligt att ta kort med mobilen, ladda över på datorn och sen till nätet.
Förövrigt har jag nog gjort det svårt för mitt offer att gissa.
Vet inte vad du menar med säkert, men finns ju massvis med sidor där du kan ladda upp bilder. Jag använder photobucket, men Flickr är ju också populärt. Annars använder jag instagram. Ingen dator behövs för något!
Dropbox borde väl också fungera och är en seriös sida.
Samma här! Och har inte hunnit börja gå igenom alla nick än för att se om min tomte avslöjas då.Detta blir väldigt intressant när gissningen kommer igångjag vet vad min tomte heter och bor men vad denna har för alias här på buke, ja det var ju desto svårare att få fram....
![]()
Samma här! Och har inte hunnit börja gå igenom alla nick än för att se om min tomte avslöjas då.![]()
Och hur gör man det då?Använd Websta för att få Instagramlänkar @Malin_L, det fungerar jättebra.