Secret Santa 2015

Hahahaha, jag kan redan nu erkänna mig besegrad....jag har inte en susning om vem min Secret Santa är.....OM det inte ligger någon/några ledtrådar i själva paketet.......

Jag har varit med i många år, men tyvärr (tycker jag iaf) är det inte så många som jag Nissat för som deltar här i tråden, lägger upp bilder och gissar. Hoppas det inte beror på att de är besvikna :(

1. Malin_L2.
2. ii-ssa
3. Toughcookie
4. Reville
5. prallan
6. lytesout95
7. Tigerflicka
8. Glooper
9. Cambodia
10. Leoni
11. Texaz
12. illernettan
13. Cattaflajna
13. snow
14. Masqueradee
15. athena_arabians
16. Paddington
17. Karma
18. gul_zebra
19. AraSlei
20. Halcyon
21. cirkus
22. Kaktuzblomma
23. Qbaby
24. FlisanPhi
25. Snurrfian
26. chiara
27. Zoya
28. marti130
29. Littlejohn
30. mariposa
31. Fraggel_tess
32. Dresden
33. Trott
34. Squie
35. Emor
36. Eliine
37.Barbabelle
38. Mumfie
39. Blacksmithfarm

Tror inte mitt är inslaget, öppnade lite, lite försiktigt, men tejpade igen, då jag som sagt är osäker på om det är inslaget.
Nu ska jag försöka detektiva lite :p

1. Malin_L2.
2. ii-ssa
3. Toughcookie
4. Reville
5. prallan
6. lytesout95
7. Tigerflicka
8. Glooper
9. Cambodia
10. Leoni
11. Texaz
12. illernettan
13. Cattaflajna
13. snow
14. Masqueradee
15. athena_arabians
16. Paddington
17. Karma
18. gul_zebra
19. AraSlei
20. Halcyon
21. cirkus
22. Kaktuzblomma
23. Qbaby
24. FlisanPhi
25. Snurrfian
26. chiara
27. Zoya
28. marti130
29. Littlejohn
30. mariposa
31. Fraggel_tess
32. Dresden
33. Trott
34. Squie
35. Emor
36. Eliine
37.Barbabelle
38. Mumfie

Eh, jag stryker mig igen :o
Efterforskningen visade att paketet innehöll saker som jag beställt och inte alls var från Secret Santa!:o:o:o:banghead::laugh: Det förklarar ju varför det inte såg inslaget ut:angel::idea: Det är julklappar till min syrra ju:rofl:

Jag tror jag vet vem som är min tomte.

Jag har inte lyckats få in nån bild än men är det nån som vet nåt bra säkert att ladda upp bilder från mobilen till nätet?
Blir så omständligt att ta kort med mobilen, ladda över på datorn och sen till nätet.

Förövrigt har jag nog gjort det svårt för mitt offer att gissa.

Jag tror jag vet vem som är min tomte.

Jag har inte lyckats få in nån bild än men är det nån som vet nåt bra säkert att ladda upp bilder från mobilen till nätet?
Blir så omständligt att ta kort med mobilen, ladda över på datorn och sen till nätet.

Förövrigt har jag nog gjort det svårt för mitt offer att gissa.

Vet inte vad du menar med säkert, men finns ju massvis med sidor där du kan ladda upp bilder. Jag använder photobucket, men Flickr är ju också populärt. Annars använder jag instagram. Ingen dator behövs för något!

Dropbox borde väl också fungera och är en seriös sida.

Vet inte vad du menar med säkert, men finns ju massvis med sidor där du kan ladda upp bilder. Jag använder photobucket, men Flickr är ju också populärt. Annars använder jag instagram. Ingen dator behövs för något!

Dropbox borde väl också fungera och är en seriös sida.

Instagram vet jag inte hur jag får länkar ifrån.
Photobucket använder jag när jag sitter på datorn. Men när jag skulle ladda upp direkt från mobilen så funkar det inte :mad:

Detta blir väldigt intressant när gissningen kommer igång :p jag vet vad min tomte heter och bor men vad denna har för alias här på buke, ja det var ju desto svårare att få fram.... :confused::D

Åh, jag är rätt säker på vem min tomte är eftersom en snabb googling av avsändarnamnet ledde mig till en websida med en av deltagarnas bukenamn, men man vet ju aldrig... Det kan ju vara en fint ;)

Däremot är jag nog rätt okänd för mitt eget offer, jag skriver inte så ofta här (men läser desto mer) så jag är kanske inte så lättgreppad. Vi får se! Vad lång tid det är till julafton!!

1. Malin_L2.
2. ii-ssa
3. Toughcookie
4. Reville
5. prallan
6. lytesout95
7. Tigerflicka
8. Glooper
9. Cambodia
10. Leoni
11. Texaz
12. illernettan
13. Cattaflajna
13. snow
14. Masqueradee
15. athena_arabians
16. Paddington
17. Karma
18. gul_zebra
19. AraSlei
20. Halcyon
21. cirkus
22. Kaktuzblomma
23. Qbaby
24. FlisanPhi
25. Snurrfian
26. chiara
27. Zoya
28. marti130
29. Littlejohn
30. mariposa
31. Fraggel_tess
32. Dresden
33. Trott
34. Squie
35. Emor
36. Eliine
37.Barbabelle
38. Mumfie
39. WS6

Har hämtat ett fint, mjukt paket inslaget i silverpapper med vita stjärnor på :D
Bild kommer senare, ska till jobb nu..

Tillägg.. och efter lite sökningar har jag nog en liten aning om vem som kan vara min tomte.. ^^

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 764
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 349
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 982
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
82 260
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31