Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mig ha det hänt ett par gånger. Det är synd, för det är ju faktiskt nästan det roligaste![]()
Det gjorde jag med! Kom på det efter att allt var inslaget och klart!Eh, jag glömde lägga en ledtråd i mitt paket. Sorry mitt lille Buke-barn, men det kanske kan bli en ledtråd i sig![]()
Ja jag råkade ut för det med plus att min tomte inte visade sig i tråden så det gick inte att gissa vem det varJag är glad att så många är engagerade här i tråden! För ett par år sen var jag så himla nöjd med min julklapp och ville verkligen se mitt bukebarns reaktion, och så var hen inte aktiv alls i tråden, gissade inte ens på vem som hade tomtat för hen. Det förtog en hel del av upplevelsen på något sätt.
Mig ha det hänt ett par gånger. Det är synd, för det är ju faktiskt nästan det roligaste![]()
Samma här förra året med bukebarn som inte ens försöker gissa. Sjukt trist men anar ett bättre år!Jag är glad att så många är engagerade här i tråden! För ett par år sen var jag så himla nöjd med min julklapp och ville verkligen se mitt bukebarns reaktion, och så var hen inte aktiv alls i tråden, gissade inte ens på vem som hade tomtat för hen. Det förtog en hel del av upplevelsen på något sätt.
Jag har fått avi om paket. Namnet på avsändaren är samma som namnet på en kollegas sambo. Finns hen här tro? Och ser allt jag skriver
...
Jag har aldrig lagt i ledtråd förut, har alltid skickat från egen adress. I år blev det en ledtråd då det blev från Big Santas adress![]()
+1Hihi, precis så har jag också gjort!