Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 71 489
IIIiiiii....det här är så kul. ;)
Iaf håller jag med om att det är skittrist när ens offer/bukebarn lämnar walk-over efter att paketen är skickade.
Vilket får mig att undra...våran bästa Secret Santa själv...har du fått kollinr från alla så att det finns paket till alla? Tänkte så ingen som skrivit upp sig bangar helt o fullt...vet det har förekommit andra år och det vore synd och trist...milt sagt.
Nä? Är det folk som bara låtit bli att skicka?

Nu har även jag fått en avi om att jag har ett paket från Big Santa att hämta! Vilken tur (eller otur) att jag ändå var på väg ut genom dörren för att åka och handla :cautious:

Svårt att säga
Innan spårningen var ett krav hände det nog.
Min mottagare lyser med sin frånvaro här så jag hoppas denne dyker upp efter att paketet öppnats iaf :)
Ja jag tror spårning är bra.
Jag har ju hört om folk som också haft brev eller paket som försenats eller försvunnit hos Postnord. Så då tycker jag det är skönt med spårbart så man själv vet att jag har ryggen fri dvs jag kan visa att jag har skickat.

Min mottagare lyser också med sin frånvaro, vilket blir en stor ledtråd men äsch. Man blir ju väldigt orolig när personen inte skrivit en enda gång i tråden, rädd för att den inte kommer skriva sen heller :nailbiting:

Så kan inte ni som inte varit aktiva alls i tråden bara skriva hej så vi vet att ni inte glömt oss? :D

Ja jag tror spårning är bra.
Jag har ju hört om folk som också haft brev eller paket som försenats eller försvunnit hos Postnord. Så då tycker jag det är skönt med spårbart så man själv vet att jag har ryggen fri dvs jag kan visa att jag har skickat.
Ja jag har fått paket försvunna trots spårning så jag är inte så säker på nåt jag men :)

Min mottagare lyser också med sin frånvaro, vilket blir en stor ledtråd men äsch. Man blir ju väldigt orolig när personen inte skrivit en enda gång i tråden, rädd för att den inte kommer skriva sen heller :nailbiting:

Så kan inte ni som inte varit aktiva alls i tråden bara skriva hej så vi vet att ni inte glömt oss? :D

Jag tror nog många har fullt upp inför julen och kanske därför inte hinner skriva så mycket i tråden innan jul :)

Jag tror nog många har fullt upp inför julen och kanske därför inte hinner skriva så mycket i tråden innan jul :)
Har så svårt att förstå det där.
Hur mycket är der egentligen att göra inför jul?
Själv ska jag bara handla som vanligt.
Julklapparna är klara.
Iofs firar jag inte jul med en massa mat och folk så jag har kanske glömt av hur det var

Har så svårt att förstå det där.
Hur mycket är der egentligen att göra inför jul?
Själv ska jag bara handla som vanligt.
Julklapparna är klara.
Iofs firar jag inte jul med en massa mat och folk så jag har kanske glömt av hur det var

Fast det är ju olika för alla och jag vet vissa arbetsplatser som har en rush innan jul för de behöver få undan mycket (har flera kompisar som har det så).

:o Oj, skulle en lämna en ledtråd också.....det missade jag :o
Men mitt paket är skickat i god tid och jag tror jag har fått till det rätt bra :). Däremot vill jag bara säga att jag är urkass på att gissa vem som skickat mitt paket.....jag är inte heller duktig på att lägga upp bilder....så att inte min Secret Santa blir lessen....

Jag har inte lämnat nån direkt ledtråd - eller kanske några (ja mitt buke-barn får fler än ett paket) av sakerna är en ledtråd i sig. :laugh::laugh: De som känner mig väl skulle nog naila mig som avsändare direkt - men jag tror inte den jag tomtat för gör det.

Jag hoppas också att hen kommer aktivt försöka gissa vem som skickat.

Själv längtar jag efter avi att jag har paket att hämta. Nu har allt jag själv beställt kommit så det är bara Secret Santas paket till mig jag har att vänta på

Jag tror mitt buke-barn kommer ha ganska lätt att gissa, om hen tänker till lite logiskt :). Hoppas att hen väljer att visa sig i tråden och gissa :D

Jag har fått ett sms att jag har brev att hämta så jag misstänker att det är ifrån min secret santa . Men jag hinner inte hämta det idag utan det går bli imorgon !

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 019
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 400
Senast: Takire
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 366
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 892
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka