Att folk inte skrivit på listan betyder inte att de inte fått sina paket.
Nej det vet jag, men tycker ändå att det är konstigt att det saknas så många. Som sagt så hoppas jag att alla får sina paket så ingen behöver stå utan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att folk inte skrivit på listan betyder inte att de inte fått sina paket.
Nej dessvärre inte.. därav min efterlysning.![]()
Dålig stil tycker jag, det står ju tydligt och klart i reglernaNej dessvärre inte.. därav min efterlysning.![]()
@Nixehen Har alla pmat till dig kolliIDnr?
Det är ju faktiskt regel nr 5:
Nej dessvärre inte.. därav min efterlysning.![]()
Dålig stil tycker jag, det står ju tydligt och klart i reglerna
Och att inte höra av sig till Big Santa när man inser att man inte kan fixa klapp....
Håller med allt @athena_arabians sa!
Och att inte höra av sig till Big Santa när man inser att man inte kan fixa klapp....
Jag tänker som @athena_arabians ibland händer det saker som gör att paket till okänd inte kan prioriteras. Så därför väljer jag istället att erbjuda en lösning istället för att lägga på bördan.Exakt. HUR svårt kan det vara???
Åh fan, är vi flera här som är skeptiska cyniker resten av året?![]()
![]()
![]()
Jo men verkligen!! But, there is a very Big but!!! Hör av dig till Big Santa! Skicka ett pm, "det funkar inte", what ever... Allt kan hända, men lite ansvar har man faktiskt...Fast... saker händer. Jag tror inte någon anmält sig med avsikten att slarva/glömma bort osv. Det är trots allt jul och jag ser hellre världen med lite vänligare glasögon då iaf. Skeptisk cyniker kan jag vara resten av året
Är det några som inte fått klappar löser vi det![]()