Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Busted!Okej, jag letar tomte. Ledtrådarna var nog "nissarna Göte och Igor".
... eller var det egentligen missarna?
Känner igen det där som kattnamn.
Lite rotande i katt-trådar får mig att gissa på att en @gul_zebra kan ha tomtat för mig?![]()
Läser i denna tråd och tänker definitivt vara med nästa jul. Verkar vara mysigt och riktigt kul att leta upp rätt klappar till sitt offer.Och sedan klura ut sin tomte!
En ledtråd till mitt "offer".
Du har skrivit att du öppnat och att det inte fanns någon ledtråd.
Japp! Jag är din skumtomte!
Jag hittade inga frön eller något till din balkong men då du är en pysslare så tänkte jag att det blir två flugor i en smäll med fina blommor som man kan pyssla med.
Teet var en ren fullträff
Godiset luskade jag ut genom att läsa en gammal secret nånting tråd
Angående teckningen så har jag snokat lite (via en gemensam vän) och tänkte att den kunde vara som ett minne efter Allan, även om jag tyvärr inte hittade något foto på honom. Jag finns i en annan målartråd här på buke annars, där man tecknar bukes olika djur
Skönt att du verkar gilla det![]()
Nej, inte till dig hellerKan det vara @hemlig ?
Vad kul att du gillade det!Inne i mitt paket fanns tre paket och det fanns ett RIM! Jag älskar rim - inte en julklapp utan rim!
![]()
![]()
![]()
Katten Bråkan verkar redan plugga på - jag tänker testa alla tre katterna
Doftljusen luktar så gott att jag vill smaka på dom!
Och ett hem utan en hund är bara ett husja så är det!
Tack snälla @Mirre för de fina sakerna, jag blev jätteglad och nästan lite rörd!
Krama din kisse och tusen tack! Jag önskar dig en riktigt god jul!
(du hade ju skrivit din adress som avsänder - sen var det inte så svårt att hitta dig)
Kan du vara min tomte tro?Nej, inte till dig heller![]()
Näpp, gissa vidareKan du vara min tomte tro?
Vad kul att du gillade det!
Grymt fin katt också
Hehe kanske skulle ha skrivit Big Santas adress istället![]()