Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 72 189
:o ja :o

Var det så lätt?
Haha nja, jag chansade bara på inlämningsstället samt att du skrivit något om ingen jul utan rim ;)

Lite roligt med värmepåsarna, det var verkligen bokstavligt att jag hittade dom helt plötsligt, de har varit borta i många år. De är öhum utgångna men jag har testat och de värmer finemang. Det är för övrigt @Gabbi som skrivit boken om du inte redan gissat det - jag köpte hennes trilogi till min sambo
Ja sådana håller ju hur länge som helst! Ja jag gissade det, var det en lycklig slump att det var den om en längdåkare eller hade du snokat rätt på att jag är längdfantast? ;) superbra klappar, verkligen! :bow:

Haha nja, jag chansade bara på inlämningsstället samt att du skrivit något om ingen jul utan rim ;)

Ja sådana håller ju hur länge som helst! Ja jag gissade det, var det en lycklig slump att det var den om en längdåkare eller hade du snokat rätt på att jag är längdfantast? ;) superbra klappar, verkligen! :bow:

Jag har tagit bort var jag bor här....

Du frös ju ;)
Jag har använt dom i stallet i alla år och saknade mina...så jag letade och när jag hittade dom tänkte jag genast på mitt bukebarn ;)

Jag har tagit bort var jag bor här....

Du frös ju ;)
Jag har använt dom i stallet i alla år och saknade mina...så jag letade och när jag hittade dom tänkte jag genast på mitt bukebarn ;)
Japp, men du hade skrivit något om orten i någon tråd, det var ditt nick plus ett till som dök upp när jag sökte på den orten i sökfunktionen ;)

Nu har jag öppnat inte mindre än 6 paket (!!) från min tomte.
Superfint inslagna, nån gillar att pyssla tror jag.
wp-20161225-18-54-39-pro

Choklad, leksak till både hund och katt (fast hunden föredrog själva kartongen :laugh:), mjuka snöbollar :D, ett sött mjukt hjärta och tre påsar fröer.
Fanns även en lapp med ledtråd, måste klura lite mer på den dock.
Tack så mycket, snälla buketomte! :)

Lite roligt med värmepåsarna, det var verkligen bokstavligt att jag hittade dom helt plötsligt, de har varit borta i många år. De är öhum utgångna men jag har testat och de värmer finemang. Det är för övrigt @Gabbi som skrivit boken om du inte redan gissat det - jag köpte hennes trilogi till min sambo
Förlåt för att jag stör i er fina och roliga tråd men vad var det för grej du köpte som man kan söka via sin mobil? :)

Okej nu har jag kommit ner till 28 olika alternativ... :rofl: Jag funderar på om det skulle kunna vara @sweep som är min tomte, för allt skulle kunna vara köpt via nätet... Någonstans måste ju börjar! :D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 352
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 859
Senast: Takire
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
82 474
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 990
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka