Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man måste vänta!Får man gissa på vem man tror är ens SS redan nu eller måste jag vänta till julafton?![]()
Man måste vänta!![]()
Nix, inget paket eller avi här.@Inglorion @Ceta @sweep - ni har paket som ligger på utlämningsställena!
@gul_zebra @Emtherlia @Fille - era tomtar har missat/glömt att skicka mig kollinummer - så hur ser det ut, har ni fått paket ännu? (Tomtar till dessa får gärna hojta till med kollinummer!
Och du som inte gjort något utav följande; svara på Pm, Mail och/eller SMS. Tack.)
@BobberiBoo, @Mirre, @Blacksmithfarm och @AraSlei era paket är i olika stadier hos posten och kommer dimpa ned inom kort!![]()
Ok bra.Jag har skickat pm med big santa, ska hämta mitt paket idag! Det blev skickat i fredags![]()
En snäll bukefalist och julängel är på mission idag för att lösa klapp till dig @gul_zebra!
Jag säger såklart inte vem - men du är en ängel!bow:
Jag la också ledtrådÅh jag som listat ut!
Inser att det nog var bra att jag la min ledtråd i paketet till mitt offerHär ska inget kluras på i förväg, mer än att ja postade från min egen adress (vilken offret borde se som en ledtråd för vi ser varann på mer än ett ställe än buke
)