Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 72 009
Yeey! ;D

Först var jag lite sneaky och kollade på fb. :o Förstod dock din kluriga ledtråd som du skickade med och då var jag 100% säker på att det var du ^^

Haha får man inte kolla folks fb? :D Jag kollade din på jakt efter ledtrådar :devil:

Vet inte om du tänkte på det men la ut en ledtråd på instagram också, Betty fick en likadan fluga :p

Tack snälla rara tomte! :love:
Jag fick ett kuvert skickat efter paketet och öppnade det nu först - det var det perfekta, såå gulligt, hade inte ens behövt öppna resten :laugh::love:
20161224-114644.jpg

Det är den lilla katten som fungerar som nyckelring och typ plånbok/väska :love::love::love: tomten måste ha snokat rejält eller ha bra minne! Jag älskar den :love:
Sen en liten kattleksak och pennor :up: Godiset gissar jag är knäck, vilket jag tyvärr inte är så förtjust i men jag kan bjuda folk idag på det! :up:

Jag går på total känsla pga kattsakerna och frågar @Marty om du är min tomte? :cautious:

DSC_1117_zpsqjix4kv1.jpg

Tack snälla tomten! Tror du är @toughcookie
Klistermärket kommer sitta som en smäck på min hundbil :love: och de där "muddy wombats" var ju för det första ursöta men också väldigt goda :D och sallos är en favorit sedan innan (tyvärr tycker min sambo detsamma :cautious:)
Stämmer bra det. Kunde inte låta bli bajpåshållaren efter din bajsiga ledtråd. Hundnörd + bajs = bajspåse :angel:
Antar att du tog mig på avsändaren på hundgodispaketet?

Stämmer bra det. Kunde inte låta bli bajpåshållaren efter din bajsiga ledtråd. Hundnörd + bajs = bajspåse :angel:
Antar att du tog mig på avsändaren på hundgodispaketet?

Haha :D du fick ju riktigt dåliga ledtrådar så bra jobbat! Blev jätteglad :love:

Japp, gjorde en sökning på hund och såg vilka hundar som kallades Jackie :D

15622540_10154911706640712_3443333074941179867_n.jpg

Superfina touchscreenvantar, ett gåvobevis från Röda Korset :heart En fin magnet, muffinsformar, urgod choklad :d och två fräna disktrasor, en med björkar och en med en norrlandsparlör :D Och med tanke på björkarna och agraff design så gissar jag att @Jeps är min tomte? :)
Tyvärr inte, du får gissa vidare. :)

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 349
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 764
Senast: Takire
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
82 260
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 982
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31