@mariposa är det du
burk barn förresten
Hehe, får skylla på att jag var trött
Är tyvärr inte din tomte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@mariposa är det du
burk barn förresten
@mariposa då kanske du är min? Pluggar i rätt område iaf efter lite snokande
Då måste du vara MIN tomte!En ledtråd till till mitt buke barn:
jag är skyldig till ditt chokladätande :P
Då måste du vara MIN tomte!
TACK!!! Har bara hunnit testa kaffet med äppelsmak än och det var jättegott!Ja, det är jag
Åh! Tack så mycket åt mammas vägnar! Hon sa att hon fick en hemskt fin mug (sen lånade hon genast ut den åt mig ). Te påsen är nog snart upp drucken av henne också
Nämen! Mår du bra nu??Ursäkta att jag inte varit inne på ett tag, råkade ut för en vurpa på julafton och hamnade på sjukhus fram till idag.
Prallan jag är tyvärr inte din tomte, men mumfie du har rätt =). Kul att du gillade tomten.
Vill säga stort tack till min tomte chokladen var supergod, boken ska jag påbörja ikväll.
Ja nu mår jag bättre, är mest tacksam att inget hände med barnet jag väntar.Nämen! Mår du bra nu??
Oj, det låter som ett "lätt" orosmoment Men vad skönt att allt gick bra iaf!Ja nu mår jag bättre, är mest tacksam att inget hände med barnet jag väntar.
Ursäkta att jag inte varit inne på ett tag, råkade ut för en vurpa på julafton och hamnade på sjukhus fram till idag.
Prallan jag är tyvärr inte din tomte, men mumfie du har rätt =). Kul att du gillade tomten.
Vill säga stort tack till min tomte chokladen var supergod, boken ska jag påbörja ikväll.
Jag vet,jag vetNäpp.
Mitt offer fick något ätbart och något som ändrar sig när det är varmt.
Näpp.
Mitt offer fick något ätbart och något som ändrar sig när det är varmt.
Inte din heller