Secret Santa - 2020

Jag har varit så sugen på att trolla lite i den här tråden. Flera av er som är med har jag ju adresserna till sedan tidigare så jag satt och småskrattade lite åt hur roligt det hade varit att skicka falska Secret Santa-paket till er :laugh: Fatta vilken huvudbry det hade orsakat!
 
Jag handlar inte alltid efter ledtrådarna
Allt hänger på hur känd mottagaren är ;)
Hittills har det varit lyckat tror jag.
Är egentligen klar men ska köpa en grej till imorgon.
Sen ska jag bara hitta en låda i rätt storlek
 
Jag kan ha gjort ett ganska korkat misstag med en del av det jag ska ge bort. Mitt offer får ta reda på det på julafton 😅. Det är ingen katastrof i alla fall.
 
Jag är äntligen klar nu tror jag! :D Det är så himla typiskt det där med papperet bara. Jag vill ju gärna slå in i lite olika, men det är inte hållbart att köpa flera rullar när de här är de endra klappar jag kommer att slå in. :cautious:
 
Jag är äntligen klar nu tror jag! :D Det är så himla typiskt det där med papperet bara. Jag vill ju gärna slå in i lite olika, men det är inte hållbart att köpa flera rullar när de här är de endra klappar jag kommer att slå in. :cautious:
jag funderade på det samma o kom fram till att man kanske kan vara jätte ful o kolla i affärernas paketinslagningsplats,så får man olika.
 
jag funderade på det samma o kom fram till att man kanske kan vara jätte ful o kolla i affärernas paketinslagningsplats,så får man olika.

Det är en svensk grej tror jag. Det finns inte här. :D Skulle nog inte funnits i år oavsett tror jag, även om det varit norm i vanliga fall. Man kan ibland be folk i kassan slå in om man handlar i mindre affärer, men det var jag för trög för att komma ihåg!
 
Jag har skickat iväg ett mail nu och hoppas att de skickar saken. Fortfarande bara registrerad i appen. :banghead:
Är huvudpresenten så har börjat kika runt lite på alternativ.
Typiskt när jag tyckte att jag var ute i god tid!
Jaja, allt annat är inslaget och redo att skeppas iväg.
 
Jag har skickat iväg ett mail nu och hoppas att de skickar saken. Fortfarande bara registrerad i appen. :banghead:
Är huvudpresenten så har börjat kika runt lite på alternativ.
Typiskt när jag tyckte att jag var ute i god tid!
Jaja, allt annat är inslaget och redo att skeppas iväg.
Fast det är ju rätt lång tid kvar till sista skickadag väl?
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 001
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 061
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 536
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp