Secret Santa - 2020

Jag tror faktiskt jag ska vara med i år! :)
Har med spänning följt tråden de senaste åren, och då jag inte får speciellt många paket från någon annan, så känns det som om det kunde vara något för mig.
Bor dock inte i Sverige, och postgången hit har varit minst sagt långsam i år, men hoppas att paket ska komma fram före jul. 🎅🎁
 
Jag tror faktiskt jag ska vara med i år! :)
Har med spänning följt tråden de senaste åren, och då jag inte får speciellt många paket från någon annan, så känns det som om det kunde vara något för mig.
Bor dock inte i Sverige, och postgången hit har varit minst sagt långsam i år, men hoppas att paket ska komma fram före jul. 🎅🎁
Klart du ska vara med! 😀
Angående postgången så får man kanske tänka på att skicka i riktigt god tid när det handlar om utland i år så löser det sig nog. 😊
 
Anmälda:

1. Big Santa - Nixehen
2. Tranan
3. Sonic76
4. cambodia
5. Piglet82
6. Bapelsin
7. Cattis_E
8. Monifa
9. Snurrfian
10. Mirre
11. Mumma
12. Fille
 
Nu jeflar ska jag inte tro att sista anmälningstiden är en helt annan än den faktiskt är igen som sist jag försökte vara med i en "Secret" :o :confused::laugh:

Vill också göra ännu bättre paket än någonsin förr. Haha. Förutom inslagningen då för där finns det nog inget hopp ;P
 
1. Big Santa - Nixehen
2. Tranan
3. Sonic76
4. cambodia
5. Piglet82
6. Bapelsin
7. Cattis_E
8. Monifa
9. Snurrfian
10. Mirre
11. Mumma
12. Fille
13.Blacksmithfarm
14. BobberiBoo
15. WS6
16. Kivina
17. Sel
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 905
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 815
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 337
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vikt och hälsotråd 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp