Bukefalos 28 år!

Secret Santa 2021

20211210_142233.jpg

Jag har fått paket! Gissar att jag inte ska öppna före julafton då det har en etikett med julhälsning.
 
Usch- känner att jag har underpresterat som tomte i år men med sjuk förälder och väldigt lite tid över fick det bli som blev. Jag hoppas bara inte mitt tomtebarn blir alltför besviken 😞

Det är tanken som är viktigast att livet kommer emellan är något som kan hända alla. Släpp prestationen du har ju gjort ett paket av det och det är det viktigaste. Själv skulle jag inte ens komma på tanken att bli besviken på min tomte för vad jag får i paketet. :heart
 
Usch- känner att jag har underpresterat som tomte i år men med sjuk förälder och väldigt lite tid över fick det bli som blev. Jag hoppas bara inte mitt tomtebarn blir alltför besviken 😞

Om jag skulle vara ditt tomtebarn skulle jag bli glad oavsett. Såklart har man stora ambitioner ibland, men saker kommer emellan och något så stort och jobbigt som en sjuk förälder är verkligen nåt som måste få påverka. Jag är imponerad av att du ändå levererar ett paket. Skickar massor med positiva tankar och hoppas att föräldern blir bättre snart. :heart
 
Usch- känner att jag har underpresterat som tomte i år men med sjuk förälder och väldigt lite tid över fick det bli som blev. Jag hoppas bara inte mitt tomtebarn blir alltför besviken 😞
det tror jag verkligen inte! Det är ingen tävling, bara att någon får ett paket kan ju faktiskt vara det viktigaste. Att få öppna ett paket oavsett innehåll betyder iallafall mycket för mig.
 
Under alla år jag har varit med har jag blivit imponerad av mina tomtar. Dom lyckas får med massor av saker i mitt postpaket och ändå hålla vikten nere så det går som brev.
Det klarar inte jag. Något år har jag lyckats få ner måttet på det så skulle kunna gå som brev. Men aldrig att jag klarat vikten......
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 596
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 623
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 813
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 711

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp