Secret Santa 2022

Hur vanligt är det att man ger en enda sak? Får intrycket att många köper något för varje ledtråd liksom. Det känns just nu frestande att låta det skena iväg och ge en massa saker, men jag försöker ta ett snack med mig själv och påminna mig om rimlighet 😅 Någon mer som kämpar med det?
Jag försöker också hålla mig lite mer rimlig. Blir också förvånad om min tomte köper något för varje av mina ledtrådar - snälla tomten, ruinera dig inte:crazy:
 
Jag försöker pricka in mer än en ledtråd, gärna kombinerat men det är ju långt ifrån alltid som det är enkelt :)
Ofta brukar det gå att fylla ut med godis/hemmagjort/något övrigt billigt om man har en lite dyrare sak som "huvudgrej".
 
Hur vanligt är det att man ger en enda sak? Får intrycket att många köper något för varje ledtråd liksom. Det känns just nu frestande att låta det skena iväg och ge en massa saker, men jag försöker ta ett snack med mig själv och påminna mig om rimlighet 😅 Någon mer som kämpar med det?
Jag är med första året och fick lite prestationsångest och ville pricka in allt. Men inser att två av ledtrådarna inte säger mig så mycket så jag fokuserar på de jag kan relatera till och som är mer konkreta, Jag vill ju göra tomtebarnet glad och är så rädd att det ska bli fel 🙈
 
Jag funderar på att spara en inköpt klapp och ge till någon annan för att kanske komma på något festligare 🙃. Men det måste ju påkommas först då förstås!
 
Hur vanligt är det att man ger en enda sak? Får intrycket att många köper något för varje ledtråd liksom. Det känns just nu frestande att låta det skena iväg och ge en massa saker, men jag försöker ta ett snack med mig själv och påminna mig om rimlighet 😅 Någon mer som kämpar med det?
Flera små saker eller en större är väl efter tycke och smak.

I min värld så är det noll prestationsbedömning i det här med secret santa, det är en rolig grej och vad än man får så är det uppskattat.
Iaf från mitt håll, såvida inte tomten skickar ägg :nailbiting: eftersom jag har svår äggviteallergi 😅
 
Jag tror att jag har fått en sådan där elak tomte i år igen. För jag har fått ett paket från okänd avsändare. Även om jag hämtat ut det så har jag inte hunnit titta efter för jag jobbar ikväll.
Det är elakt av två anledningar...
Först det är inte ens december än och jag måste gå och titta på klapparna i så många dagar innan jag får öppna.
Sedan får jag ångest eftersom inte allt jag ska skicka iväg har kommit ännu......
 
Flera små saker eller en större är väl efter tycke och smak.

I min värld så är det noll prestationsbedömning i det här med secret santa, det är en rolig grej och vad än man får så är det uppskattat.
Iaf från mitt håll, såvida inte tomten skickar ägg :nailbiting: eftersom jag har svår äggviteallergi 😅
Vi sparar äggen till secret easterbunny! 🐣 (då finns det ju kinderägg, dragéägg, skumägg, keramikägg, gipsvägg… så ingen allergi ska kunna stå i vägen)
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 065
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 073
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 551
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 175
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp