Secret Santa 2022

Som ledtråd till mitt offer kan jag säga att paketen delvis består av saker jag tillverkat själv, med en stor portion kärlek och tålamod 😁 (och kanske en och annan svordom :angel:).
Jobbigt när man känner sig nöjd med något och vill visa upp det, och så får man inte 😒.

Hittade för övrigt ett jättefint julpapper med hundar och glitter på öob, men lyckades motstå köp eftersom jag redan har papper nog att klara mig tio jular till (måste börja köpa större/fler julklappar…). Får dela med mig av det som ett tips till någon annan istället :up:
 
Köpte en sista liten grej innan idag tillsammans med lite andra klappar. Eller, sista-ish… jag hade velat få med en pyttesak till 🫣
 
Måste hinna in och shoppa en sväng imorgon och hämta ut min beställning. Frågan är bara vad jag mer ska lägga till.
 
45509D18-0E64-4312-86AF-C06820AE9AB7.jpeg

Förföljd av fiskar för all framtid. Gillar du abborre också @athena_arabians? :p
 
Som ledtråd till mitt offer kan jag säga att paketen delvis består av saker jag tillverkat själv, med en stor portion kärlek och tålamod 😁 (och kanske en och annan svordom :angel:).
Jobbigt när man känner sig nöjd med något och vill visa upp det, och så får man inte 😒.

Hittade för övrigt ett jättefint julpapper med hundar och glitter på öob, men lyckades motstå köp eftersom jag redan har papper nog att klara mig tio jular till (måste börja köpa större/fler julklappar…). Får dela med mig av det som ett tips till någon annan istället :up:
Jag vet inte hur du lyckats, vi har redan blivit tvungna att köpa hem en andra omgång julpapper i år, och då är ändå inte ens hälften av julklapparna inslagna.
 
Ojojoj! Här plingade det till i telefonen att ett paket är på väg från "Big Santa". :nailbiting: Så himla spännande! Jag vet inte om det är tur eller jobbigt att jag angett leveransadress där jag ska fira jul istället för här hemma - å ena sidan så slipper jag suktas av att paketen ligger alldeles nära i tre veckors tid, men å andra sidan så kan jag inte kolla på mina klappar förrän bara några dagar innan jul. :arghh: Jag får be mor min att skicka en bild när paketet ankommit. :D
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 065
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 073
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 557
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 178
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp