Åh jag saknar att ha hamster men kan inte skaffa för katterna skulle älska den fast på fel sättVisa bifogad fil 178664Börje hälsar god jul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag saknar att ha hamster men kan inte skaffa för katterna skulle älska den fast på fel sättVisa bifogad fil 178664Börje hälsar god jul.
Den bor inte hemma hos mig. Terrierna hade också älskat den alldeles för mycket.Åh jag saknar att ha hamster men kan inte skaffa för katterna skulle älska den fast på fel sätt
Vilket fint julhus! Och fin BörjeVisa bifogad fil 178664Börje hälsar god jul.
Men sån gulle!Visa bifogad fil 178664Börje hälsar god jul.
Jag har koll på det, enda gången jag var nära ombudet under öppettiderna så var 30-minutaren utanför helt full så då tänkte jag 'en annan dag'... Jag troor att en annan dag kan vara idagFyller på listan med uthämtade paket. Är tacksam om ni själva fyller i den när ni hämtat ut paketen, så slipper jag sitta och spåra paket i onödan.
Vi har fått paket!:
1. Tassetassen
2. Sweep
3. Bluefish
4. eyz
5. stjarnhimmel
6. Masse
7. _Elly_
8. Barbabelle
9. Ninnurur
10. Caoimhe
11. Malin_L
12. Mirre
13. Cambodia
14. Fjordfrälst
15. ii-ssa
16. Fd Diabetikern
17. Blacksmithfarm
18. Masqueradee
19. gul_zebra
20. Malibu_Stacy
21. Bapelsin
22. grodan21
23. Jeps
24. Nixehen
25. Halcyon
26. Keb71
27. Kamomilla
28. Snurrfian
@crazyrabbitlady, ditt paket ligger hos ombud. Hojta till om du inte fått avisering så får du kollinumret av mig!![]()
En annan dag _var_ idagJag har koll på det, enda gången jag var nära ombudet under öppettiderna så var 30-minutaren utanför helt full så då tänkte jag 'en annan dag'... Jag troor att en annan dag kan vara idag![]()
Jag hade fel.. paketet är levererat!Mitt paket har äntligen rört på sig! Tror inte det levereras idag, så hoppas verkligen på imorn!![]()
Välförtjänt!Alltså vad är det här? Hörrni!Kom hem och hittade TVÅ paket i brevlådan. Två extra paket.
Har ju grinat en skvätt över hur fina ni är, vilka ni nu är, och är alldeles rörd.
Tack snälla!
Visa bifogad fil 178716