Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När julafton är över så får din tomte gärna avslöja var pappret kommer ifrånVisa bifogad fil 178578
Mitt paket kom fram!Så fint papper med hästar! Nu har jag gömt undan lådan!
![]()
Pappret med hästar kommer, om jag inte minns helt fel, från IKEA - men har ett par år på nacken.När julafton är över så får din tomte gärna avslöja var pappret kommer ifrån![]()
Aha, tack.Pappret med hästar kommer, om jag inte minns helt fel, från IKEA - men har ett par år på nacken.![]()
Haha jag gör det hela tidenÄr på stano och hittar något som skulle passat i secret santa-paketet![]()
Jag har gömt mina i en tunna för att inte höra deras skrikBara tre dagar kvar nu!
Mina paket skriiiiker på mig, *öppna oss, öppna oss*. Fick stänga igen lådan för att få tyst på dem![]()
Eventuellt skickade jag iväg min hamster Räv istället för att köra iväg honom till ett pensionat..Jag har gömt mina i en tunna för att inte höra deras skrik
(hoppas verkligen inte någon skickat en hamster)
Jag hade inte haft något emot detEventuellt skickade jag iväg min hamster Räv istället för att köra iväg honom till ett pensionat..![]()