Secret Santa 2025

Bukefalos 30 år!

Stort stort tack för de fina julklapparna
Hundarna älskade godiset
Den vita lillskiten hade redan listat ut att det var nåt gott till dem
Jag borde veta vem som skickat med hjälp av de fina ledtrådarna och det snälla kortet, men gissning kommer om en stund
Stort tack igen
Ursäkta röran bakom
Sonen öppnade sina med samtidigt
IMG_5725.webp

IMG_0357.webp

Tack så hemskt mycket tomten, som jag gissar är @Kamomilla ? 🥰
Julkaffe (perfekt till mellandagarna!), pussel med historisk roman-motiv, reflexband till hundpromenaderna och ett lackset som jag funderat på att köpa 😁 Helt perfekt, är så glad! Högg in i pusslet direkt.
Hundarna fick en påse med passande mjukt tugg att ge när de ska vara ensamma 🌟

Tusen tack snälla tomten för de fina julklapparna! En sån Mulle mugg har jag själv gett bort i julklapp tidigare och har tänkt beställa en till mig själv också. Men det har inte blivit av. Men nu har jag en. 😀

Gissning kommer.

Bifogade filer

• 20251224_060645.webp
    20251224_060645.webp
    85,5 KB · Visningar: 87
Jag har också öppnat. Tack så jättemycket snälla tomten!
Bild kommer snart- mitt buke vill inte ladda upp bild nu verkar det som men provar igen om en stund

Nu har jag äntligen fått öppna mina klappar, och åh så fint min tomte har fixat! 😭🩷

IMG_20251224_094202.webp

Katterna fick sitt absoluta favoritgodis. Jag har fått ett svart te som på beskrivningen låter exakt som ett te i min smak, och en jättefin rosa teburk. 😍 Sedan garn i favoritfärger som blir perfekt att virka med, och en bok som låter mycket intressant! Riktiga fullträffar - stort tack fina tomten! 🩷

Jag tror att min tomte är @Tokyo 🤩

Nu har jag äntligen fått öppna mina klappar, och åh så fint min tomte har fixat! 😭🩷

Visa bifogad fil 178857

Katterna fick sitt absoluta favoritgodis. Jag har fått ett svart te som på beskrivningen låter exakt som ett te i min smak, och en jättefin rosa teburk. 😍 Sedan garn i favoritfärger som blir perfekt att virka med, och en bok som låter mycket intressant! Riktiga fullträffar - stort tack fina tomten! 🩷

Jag tror att min tomte är @Tokyo 🤩

Jaaa det är jag som är din tomte! :D

Nu har vi öppnat klappar, Tack snälla tomten!
En massa julpynt vilket är perfekt när vi har mycket större boende i år. Älskade att julgranspyntet var unika saker, passar perfekt i "min" gran som är en härlig mix av allt möjligt. Och underlägget kommer passa utmärkt till kvällsteet :)
Töserna är också väldigt nöjda med sina paket, stora tjejen har alla ringarna på sig redan och lilla tjejen tycker skrubbvanten var jättefin, även om hon trodde det var en mössa och länge försökte få den att passa på huvudet (men hon brukar alltid vilja ha en trasa att tvätta sig med i badet, så tror den kommer bli mycket populär) :rofl:

Och katten sa att det var väl valt godis, knaprigt godis är bäst enligt honom :)

Kan det vara @Jeps som är min tomte?
DSC_5643.webp

1000021467.webp

Tack så mycket snälla tomten :love1: En ledtråd var att jag gillar testa nytt så kanelpopcorn, vinterbrownies, san pellegrino och två olika RitterSport var perfekt, blir så kul att prova!

Och... Någonting som jag alltid velat ha men aldrig köpt: En Mullemugg:love1::bow:

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2024
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat