Secret Santa 2025

Bukefalos 30 år!

:angel: Det stämmer! :) Så hemlig är jag! 😅 Vad kul att katterna gillade godiset, jag hade för mig att katter brukade gilla det! Skönt att det funkade med presentkortet! Jag var orolig att det skulle komma direkt eller inte alls. 😅
Tack tack tack! :love:
Jag fick korsluska lite faktiskt, hittade din insta och en stickad tröja som återkom på buke men det krävde lite grävande :D
Du hade för dig mer än rätt, Dreamies är kattknark :laugh:
Presentkortet är inte kvar längetill kan meddelas, det KAN hända att Grönväxtriket är ett sånt där ställe jag rentav tar en roadtrip till ibland trots 3 timmars resa enkel väg... :angel:

Öppnat här också! Tusen tack till min tomte, är jätteglad för allt, i år igen! :love::D Älskar plåtburkar och har en hyfsad samling, att den var full i godis gjorde inte saken sämre :sneaky: Hunden fick lyxigt tugg som avnjuts i detta nu, tror sonen sitter i soffan med polkagrisen också. Mina braiga formar tog slut förra veckan och muffins är det strykande åtgång på här hemma. Så mitt prick! Tack igen, det är så rörande att en främling tar sig tid att engagera sig.

Jag tror nämnda främling är @WS6 så det är min första gissning

Bifogade filer

• 20251224_112722.webp
    20251224_112722.webp
    93,9 KB · Visningar: 111
Tack tack tack! :love:
Jag fick korsluska lite faktiskt, hittade din insta och en stickad tröja som återkom på buke men det krävde lite grävande :D
Du hade för dig mer än rätt, Dreamies är kattknark :laugh:
Presentkortet är inte kvar längetill kan meddelas, det KAN hända att Grönväxtriket är ett sånt där ställe jag rentav tar en roadtrip till ibland trots 3 timmars resa enkel väg... :angel:
Åh vad bra! :) Det är så kul när man träffar rätt! :) Hoppas att du hittar något riktigt fint! Jag vågade mig inte på att köpa någon växt. :)

Secret Santa ---> Snällt bukebarn
Snurrfian --> gul_zebra
Crazyrabbitlady --> parellikusken
Caoimhe --> Blacksmithfarm
Tokyo --> Caoimhe

20251224_114347.webp

Tusen tack min fina tomte! 😍 Den där saltlakritskolasåsen kommer att bli använd i kväll! Den låter orimligt god. Ville kommer att uppskatta lite nya grejer! :)

Ledtråden är en hamster men ni är sjukt många som pratar och lägger in bilder på hamstrar men jag börjar med att gissa på @Jeps Som min tomte?

Snurrfian --> gul_zebra
Tokyo --> Caoimhe
Fjordfrälst --> Tokyo

Snurrfian --> gul_zebra
Tokyo --> Caoimhe
Fjordfrälst --> Tokyo
Blacksmithfarm--> Bapelsin

Inget håller länge i hennes närhet haha. Men hon ääälskar att bita sönder leksaker så hon var väldigt nöjd med tomten och nu sover hon gott efter sitt hårda träningspass 😅

Tack snälla igen, jag älskar julgransplattorna! De luktar så gott f
Haha😅😅
Vad kul att du gillar dem, det är mamma som gjort dem insin lasermaskin.😊

Snurrfian --> gul_zebra
Tokyo --> Caoimhe
Fjordfrälst --> Tokyo
Blacksmithfarm--> Bapelsin
parellikusken —> sweep

Ja, det är jag! ☺️🩷 Jag hoppas att teet och chokladen smakar gott, och att du kan hitta något roligt projekt för garnet.

Och ja, lilla figuren är en katt. Jag inser att det blev mycket katter i form av klapp och papper och klistermärken... 🙈 Vi får räkna det som ytterligare en till ledtråd till mig. Hoppas att Juno inte delade med sig av allt för mycket ludd i tejpen. 😂
Tack så mycket!😊
Ska klura på garnet och teet och chokladen lät jättegoda. 😊

Jättesöt katt, den fick genast en plats i bokhyllan. 😍

:heartTack snälla tomten!
Reflex, med fina taxar på.
Tomtar, både färska och konserverade, vattenflaska och en biff.

Ska fundera lite på vilket nick min tomte har.
Visa bifogad fil 178869
Tänkte att det var lite udda att skicka en biff och att du antingen redan hade ätit upp den eller hade den på tillagning någonstans. Efter en extra koll på bilden insåg jag att det nog var en buff 😁.

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2024
  • Stulet paket

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Lämplig kattras?
  • Kattbilder #10