Secret Santa 2025

• Tjatter
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 974
  • Visningar Visningar 36 866

Bukefalos 30 Är!

Nu har vi öppnat klappar, Tack snÀlla tomten!
En massa julpynt vilket Ă€r perfekt nĂ€r vi har mycket större boende i Ă„r. Älskade att julgranspyntet var unika saker, passar perfekt i "min" gran som Ă€r en hĂ€rlig mix av allt möjligt. Och underlĂ€gget kommer passa utmĂ€rkt till kvĂ€llsteet :)
Töserna Àr ocksÄ vÀldigt nöjda med sina paket, stora tjejen har alla ringarna pÄ sig redan och lilla tjejen tycker skrubbvanten var jÀttefin, Àven om hon trodde det var en mössa och lÀnge försökte fÄ den att passa pÄ huvudet (men hon brukar alltid vilja ha en trasa att tvÀtta sig med i badet, sÄ tror den kommer bli mycket populÀr) :rofl:

Och katten sa att det var vÀl valt godis, knaprigt godis Àr bÀst enligt honom :)

Kan det vara @Jeps som Àr min tomte?Visa bifogad fil 178864
TyvĂ€rr, det Ă€r inte jag 😊

1000030398.webp

Detta fick jag av tomten 😍 Bra prickat med böckerna, har bara lĂ€st en av dem men Ă€ger den inte sĂ„ nu har jag möjlighet att lĂ€sa om đŸ„° Glassvampen och kulorna Ă€r jĂ€ttefina ❀

Kunde inte hitta nĂ„gon ledtrĂ„d sĂ„ fĂ„r chansa lite, kan det vara @Malibu_Stacy som Ă€r min tomte? 😄

Nu har jag öppnat! Helt rörd och blödig hĂ€r hemma. đŸ„č❀

Tack snĂ€lla @eyz för de fina klapparna! TrĂ€ningsdagboken har jag sneglat pĂ„ lĂ€nge, barsen Ă€r smaker jag inte smakat innan. Ljuset luktar helt magiskt och teerna likasĂ„! 😍

Tusen tusen tack! đŸ™đŸ»â€ïž
IMG_7962.webp

Fick ju dessutom tvÄ bonuspaket; det hÀr var det första:
IMG_7958.webp

Ursöt kalender med hamstrar, finns stor risk att sonen lĂ€gger beslag pĂ„ denna. 😅

Baserat pĂ„ just hamstrarna sĂ„ gissar jag pĂ„ att @_Elly_ kanske Ă€r min superhemliga tomte nr 1? (SpĂ€nnande att faktiskt fĂ„ gissa, aldrig gjort förut ju! 😅😍)

Tack igen för alla fina klappar. :heart :heart:heart

Är tvungen att ta tvĂ„ bilder för att fĂ„ plats.
Först till katterna- leksaker och godis!
Katterna blev helt till sig av de studsiga bollarna...

Bifogade filer

• 20251224_132314.webp
    20251224_132314.webp
    196,9 KB · Visningar: 88
Hm dÄ undrar jag om kanske @_Elly_ Àr skyldig?
Elly Àr vÀldigt skyldig till ditt paket japp :D :heart
Fick ju dessutom tvÄ bonuspaket; det hÀr var det första:
Visa bifogad fil 178896
Ursöt kalender med hamstrar, finns stor risk att sonen lĂ€gger beslag pĂ„ denna. 😅

Baserat pĂ„ just hamstrarna sĂ„ gissar jag pĂ„ att @_Elly_ kanske Ă€r min superhemliga tomte nr 1? (SpĂ€nnande att faktiskt fĂ„ gissa, aldrig gjort förut ju! 😅😍)
Nope, inte jag:D

Bild nummer tvÄ- ljus och badbomb samt handarbete i form av att virka en peppargubbe.

SĂ„ himla fint!

Hm.... Hur ska jag hitta min tomte...
Jag började fundera pÄ orten paketet var inlÀmnat pÄ och vilka som bor dÀr. Men sen kan ju folk ha lÀmnat in det pÄ annat ort ocksÄ...

Bifogade filer

• 20251224_132356.webp
    20251224_132356.webp
    105,5 KB · Visningar: 89
Secret Santa ---> SnÀllt bukebarn
Snurrfian --> gul_zebra
Crazyrabbitlady --> parellikusken
Caoimhe --> Blacksmithfarm
Tokyo --> Caoimhe
FjordfrÀlst --> Tokyo
Blacksmithfarm--> Bapelsin
parellikusken —> sweep
_elly_ ----> Snurrfian

Åh tusen tack och vĂ€ldigt nöjd med mig sjĂ€lv som kom pĂ„ det efter bara tvĂ„ gissningar! Gillar verkligen ledtrĂ„dar som jag faktiskt fattar! 😅
Haha bra att du kunde lista ut vad jag ritat :laugh:
Inte provat just saltkolasÄsen men fler andra frÄn företaget, brukar vara jÀttegoda:up: teet kommer vÀl rekommenderat, om Àn inte frÄn mig hehe!

Liknande trÄdar

• Secret Easterbunny 2026
  • Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2024
  • Stulet paket

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

• Valpkull!
  • Barmarksdrag/canicross