Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stämmerVisa bifogad fil 178888
Tack snälla tomtensom jag utan ledtråd vad jag kunde se?!? Gissar är @Mirre?
Trevlig badbrustablett och ansiktsmask, den chokladen har jag inte testat- ser god ut- och just den körboken har jag inte så blir intressant att läsa
.
Jajemen, det är jag!Och i extrapaket nummer 2 hittade jag dessa fantastiska julhönor att själv få dekorera.
Och; finast av allt - Ett alldeles eget Big Santa -hänge till granen!
@gul_zebra är du min andra superhemliga extratomte?Visa bifogad fil 178897
@_Elly_ är iaf skyldig till att langa över dina ledtrådar från en tidigare omgång!Åh nej!Då måste jag ju försöka använda hjärnan och klura ut vilka andra det är som brukar ingå i hamster-maffian!
![]()
Nepp, jag är oskyldigLäste om min ledtråd, stod katter med nordisk inspiration och därmed tänkte Norsk Skogkatt. Undra inte är så katterna har fina nordiska namn. Gissar därmed @gul_zebra kanske är min tomte?![]()
Äsch dåNepp, jag är oskyldig![]()
Tack snälla! Så otroligt tacksam och rördJajemen, det är jag!
Det ska finnas ett litet paket med snören till hönsen också, jag höll på missa att lägga i de så de hamnade i ett minipaket som kan vara potentiellt lättmissat
@_Elly_ är iaf skyldig till att langa över dina ledtrådar från en tidigare omgång!![]()
Har ordet hamster nämnts i årets tråd? Annars är det dags nu.
Mitt favorit Buke-ord![]()
Eventuellt skickade jag iväg min hamster Räv istället för att köra iväg honom till ett pensionat..![]()
Alltså känns som lite av en komplott att det är SÅHÄR TUNT på hamsterinlägg i årets tråd?!Visa bifogad fil 178664Börje hälsar god jul.
Det blev lite roligt juKollade inte autocorrect innan jag skickade....
Haha nä.. är inte din hemliga tomte.. önskar nästan att jag kommit på den iden.Alltså känns som lite av en komplott att det är SÅHÄR TUNT på hamsterinlägg i årets tråd?!
@stjarnhimmel tog dock upp ämnet först, är du min superhemligt tomte?
Annars får jag nog börja scanna tidigare års trådar för att nysta i HamsterMaffians medlemsregister..![]()
Hihi tog det på i inlämningsorten (kika här på buke).Det stämmer
Vad kul att du gillade detChokladen är väldigt god
![]()
Ja, det är jag!Kan @Keb71 vara min tomte då?![]()
Nej är inte din tomteTydligen klurigt iår, kliar mig i huvudet vad har jag missat?Söker för fulla muggar på buke och har listan med namn med "misstänkta" . Drar en ur högen och gissar på @Jeps
Tack snälla, var helt fantastiska klappar!Ja, det är jag!![]()