Secret Santa 2025

Bukefalos 30 år!

Läste om min ledtråd, stod katter med nordisk inspiration och därmed tänkte Norsk Skogkatt. Undra inte är så katterna har fina nordiska namn. Gissar därmed @gul_zebra kanske är min tomte? 😃

Och i extrapaket nummer 2 hittade jag dessa fantastiska julhönor att själv få dekorera. 😍
Och; finast av allt - Ett alldeles eget Big Santa -hänge till granen! 😍🥹

@gul_zebra är du min andra superhemliga extratomte? 😀Visa bifogad fil 178897
Jajemen, det är jag! :D
Det ska finnas ett litet paket med snören till hönsen också, jag höll på missa att lägga i de så de hamnade i ett minipaket som kan vara potentiellt lättmissat 😅
Åh nej! 😅 Då måste jag ju försöka använda hjärnan och klura ut vilka andra det är som brukar ingå i hamster-maffian! 😅🙈😆
@_Elly_ är iaf skyldig till att langa över dina ledtrådar från en tidigare omgång! :D

Jajemen, det är jag! :D
Det ska finnas ett litet paket med snören till hönsen också, jag höll på missa att lägga i de så de hamnade i ett minipaket som kan vara potentiellt lättmissat 😅

@_Elly_ är iaf skyldig till att langa över dina ledtrådar från en tidigare omgång! :D
Tack snälla! Så otroligt tacksam och rörd 🥺❤️ hittade snörena! 🙏🏻

Kände på mig att @_Elly_var inblandad 😅😍

Har ordet hamster nämnts i årets tråd? Annars är det dags nu.

Mitt favorit Buke-ord :love1:

Eventuellt skickade jag iväg min hamster Räv istället för att köra iväg honom till ett pensionat.. 😅

Alltså känns som lite av en komplott att det är SÅHÄR TUNT på hamsterinlägg i årets tråd?! :cautious:

@stjarnhimmel tog dock upp ämnet först, är du min superhemligt tomte? 😅

Annars får jag nog börja scanna tidigare års trådar för att nysta i HamsterMaffians medlemsregister.. :cautious:

Tydligen klurigt iår, kliar mig i huvudet vad har jag missat? :rofl: Söker för fulla muggar på buke och har listan med namn med "misstänkta" . Drar en ur högen och gissar på @Jeps

Secret Santa ---> Snällt bukebarn
Snurrfian --> gul_zebra
Crazyrabbitlady --> parellikusken
Caoimhe --> Blacksmithfarm
Tokyo --> Caoimhe
Fjordfrälst --> Tokyo
Blacksmithfarm--> Bapelsin
parellikusken —> sweep
_elly_ ----> Snurrfian
Keb71 ---> Madalitso

Jag kan inte öppna paketet förrän på söndag tyvärr (förlåt till min tomte :sorry:). Funderar på vad som är roligast, skicka ut 1-3 gissningar idag trots att jag inte har klappar eller ev. ledtråd här nu när det fortfarande är många tomtar oidentifierade eller vänta till söndag när jag har paketet men det kanske bara är min tomte kvar 🤔.

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2024
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat