Den första, men den andra är påväg. Vi kommer nog fram samtidigt, längtar hem till mina BukePaketBra luskat jag är din tomte. Har bägge sändningarna kommit fram?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den första, men den andra är påväg. Vi kommer nog fram samtidigt, längtar hem till mina BukePaketBra luskat jag är din tomte. Har bägge sändningarna kommit fram?
JaÄr du min superhemliga extratomte?![]()
Åååh!!! Men tack snälla! Jag blev så himla glad!Ja
När jag såg den där hamsterkalendern skrek den BIG SANTA till mig![]()
När tolv hamstrar skriker till en på det där sättet har man inget att sätta emotÅååh!!! Men tack snälla! Jag blev så himla glad!
Jag tänkte gissa på dig, men som kom jag ihåg vad du skrev i pm och tänkte att du nog hade annat att tänka på.
Tusen tusen tack!![]()
Vad fint att du gjorde det!Ja
När jag såg den där hamsterkalendern skrek den BIG SANTA till mig![]()
Din sneaky lilla hamstertämjareNär tolv hamstrar skriker till en på det där sättet har man inget att sätta emot
TACK till dig som gör detta för oss![]()
APPROVED!!Är det här en ny trend? Kommer big santa översvämmas av hamsterrelaterade saker varje jul?![]()
Har en katt som heter Loke (och innan hade jag en som hette Freja också)Yay!
Tusen tack för fina julklapparna! Nu nyfiken mena med ledtråden gillar katter med nordisk inspiration?![]()
Ja det är jagKan @ii-ssa vara min tomte?
Är du min tomte?Inte det hellerledtråd till mitt tomtebarn blir lokalproducerat x2, samt att allt i paketet inte är ledtrådar
![]()
Är du min tomte??Och du har gissat tomte redan![]()
Är du min tomte?
Men stort tackJa, det stämmer!
Wohoo!Ja det är jag![]()