Nix!@Johanna1988 är du min tomte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nix!@Johanna1988 är du min tomte?
Haha, tror min katt kommer bli odräglig om han får smaka godiset han fick av @HalcyonRegina tyckte godiset var jättegott. Nu la hon sig på bordet och stirrar på mig för att säga att hon vill ha mer
Haha ska testa@Tassetassen Det var så lite så! Och ja, det där godiset är rena knarket. Tror man kan lära sin hund att tala och skriva latin om man vill med det där i näven![]()
Panikskrev ledtråden dessutomWohoo!Tack snälla för fina paket!
Lite trög med ledtråden bara..![]()
Är du min tomte?En ledtråd är att mitt nick kommer från namnet på avsändaren.
Lite chansning då du skrev du gillade. Vad kul gick hem! Tyckte såklart han skulle få nått medVisa bifogad fil 179015
Barnet mycket nöjd!
”Hur kunde den veta att jag tycker om Pokémon?”
Så tack igen @Halcyon
Tack snälla!
Nej, är inte din tomteÄr du min tomte?
Vad kul att ni gillade det! Ni känns som en härlig familjTack snälla!Så fina saker!
Sonen tyckte också att dörrmattan var väldigt passande till oss![]()
Vad kul att ni gillade det! Ni känns som en härlig familj![]()
Jag listade ju ut det till slut!Panikskrev ledtråden dessutomså sorry för det
hade svårt för o lista ut ifall du hade egen hund eller inte
men tänkte kombo femkantig stjärna och hundleksak i ett kanske fungerade ändå
![]()
Du hade skrivit det i ett inlägg på forumet, kanske i någon Sweden rock-tråd? Jag snokade runt ett bra tag och sen när jag läste det inlägget fick jag mina idéer![]()
Men jag måste fråga hur du visste att vi har ACE på husvagnen? Vår Ace of spades![]()
Ah okDu hade skrivit det i ett inlägg på forumet, kanske i någon Sweden rock-tråd? Jag snokade runt ett bra tag och sen när jag läste det inlägget fick jag mina idéer![]()
Jag är vaken, så jag har öppnat mina julklappar.
Jag fick en jättefin mugg, te, choklad, handdoppade ljus, fint merinoullgarn och en ur-söt liten amigurumi-katt(?)med tillhörande TimMinchin-association
Visa bifogad fil 178834
Tack snälla tomten!!
Jag har läst ledtråden, klurat lite och min första gissning hamnar på @Caoimhe - är du min tomte?![]()