Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skickade med en extra ljusslinga, den som syns på bilden. Men det ska finnas en till som kanske har batteri i sig och är mindre.Jag har fått paket nr 2!!Tack @Masse för den jättefina hästen
Har inga batterier hemma så återkommer med en bild när den är tänd oxå
Visa bifogad fil 179108
Nej tyvärr@Tassetassen Är du min tomte?![]()
Jag skickade med en extra ljusslinga, den som syns på bilden. Men det ska finnas en till som kanske har batteri i sig och är mindre.
Hade ju lite tidspress och han inte se hur den fungerade. Det därför jag la i en extra.
Jag bytte profilbild för att få med vuxenpälsenOm de finns i en butik på orten du skickade ifrån kan jag skicka dit en kollega för att handla åt mig!
Ledtråden blev lättare när jag började studera profilbilderna lite närmare.![]()
WowJag har fått paket nr 2!!Tack @Masse för den jättefina hästen
Har inga batterier hemma så återkommer med en bild när den är tänd oxå
Visa bifogad fil 179108
Oj så finaVisa bifogad fil 179115Visa bifogad fil 179115
Jag har inte varit såhär snäll i årens om paketen är tomma. Superfina paket @Bapelsin. De får ligga på vänt någon timma på köksbordet så jag kan titta lite på dem
.
Verkligen!Oj så fina![]()
Oj @Bapelsin du är verkligen jätteduktig på att slå in fina paket.Visa bifogad fil 179115Visa bifogad fil 179115
Jag har inte varit såhär snäll i årens om paketen är tomma. Superfina paket @Bapelsin. De får ligga på vänt någon timma på köksbordet så jag kan titta lite på dem
.