Seg dator- internet

aemaria

Trådstartare
Är hemma hos min mamma och pappa som har datortrubbel och jag vet inte om jag är rätt kvinna att fixa det :crazy:
Deras dator har hux flux blivit väldigt seg, både att starta komma in på själva datorn men främst internet. Vissa sidor (t ex buke, banken m.m) kommer man in på hur snabbt som helst, men så andra sidor (hotmail m.m) kommer man inte in på överhuvudtaget.

Vad 17 kan det bero på? :confused: Och hur kan man göra nåt åt saken?

//aemaria- vore ytterst tacksam för tips!

Sv: Seg dator- internet

Jag skulle ha sparat allt viktigt och formaterat om datorn, det brukar lösa det mesta.

Liknande trådar

IT & mobiler Nu behöver jag verkligen hjälp.. Min dator har blivit knäpp. Det går inte att gå in på sidor som t.ex facebook, hotmail, tv4. Medans...
Svar
4
· Visningar
987
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 759
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Inatt eller någon gång sedan igår kraschade vår router och internet-åtkomsten var körd. Datorn som har XP var det bara att sätta i...
Svar
6
· Visningar
3 949
Senast: psychogrrl
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att... 2
Svar
34
· Visningar
3 128
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka