Seg sköthäst

E

elektro

hej jag har en jätteseg sköt häst hon har tävlat jätte mycket och är jätte bra när man hoppar, men när man rider dressyr eller markarbete så vill hon inte trava hon bara skrittar på hela tiden jättesegt vad ska jag göra, när ägaren rider hästen så är hon jätte pigg vad gör jag för fel vill ha tips m.m. allt som kan hjälpa snälla :confused:
 
Sv: Seg sköthäst

Hon kanske inte förstår dina hjälper till 100?
Annars så kanske framåtbjudningen inte ligger på topp. Ägaren kanske rider ut mer? Prova rid ut och se om det blir bättre. Min häst är likadan :)
 
Sv: Seg sköthäst

Håller med ovanstående. Du kanske kan få hjälp av ägaren också?
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 425
Senast: Fiorano
·
Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
1 977
Senast: mily
·
Ridning Hej, jag ska börja rida fei med min ponny nu om ca en månad. Jag inser själv att jag måste rida mer och inte bara kan åka runt och...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: Amanda_F
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 116
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp