Seg sköthäst

E

elektro

hej jag har en jätteseg sköt häst hon har tävlat jätte mycket och är jätte bra när man hoppar, men när man rider dressyr eller markarbete så vill hon inte trava hon bara skrittar på hela tiden jättesegt vad ska jag göra, när ägaren rider hästen så är hon jätte pigg vad gör jag för fel vill ha tips m.m. allt som kan hjälpa snälla :confused:
 
Sv: Seg sköthäst

Hon kanske inte förstår dina hjälper till 100?
Annars så kanske framåtbjudningen inte ligger på topp. Ägaren kanske rider ut mer? Prova rid ut och se om det blir bättre. Min häst är likadan :)
 
Sv: Seg sköthäst

Håller med ovanstående. Du kanske kan få hjälp av ägaren också?
 

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
971
Senast: mamman
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
921
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 992
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 542
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Pysseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp