Segare än sirap

Gnist

Trådstartare
Ja, det har buke blivit här sedan uppdateringen av forumet tidigare idag :eek:

Tänkte bara jag skulle underrätta ;)
 
Sv: Segare än sirap

Håller med, en snigel tar sig fram fortare än vad jag gör på forumet just nu ;) , kommer heller inte in i vissa trådar utan när den väl har laddat i en halv evighet så får jag bara meddelandet om att sidan inte kan visas...
Hoppas det fixar till sig snart :)
 
Sv: Segare än sirap

Jag kan väl meddela att även jag sett problemet, jag försöker och har sedan uppdateringen tidigare idag försökt komma på vad detta kan bero på. Det är lite mysko för belastningen på själva servern är numera låg, men laddningen av själva sidorna tar lång tid.
Jag kommer fortsätta prova att slå av lite olika funktioner för att se om det kan hjälpa upp det hela.
 
Sv: Segare än sirap

Jag har också märkt att det segat ihop idag, men det är som det är med datorer och jag antar att du gör allt du kan för att reda ut det så jag har inte brytt mig så mkt om att gnälla:angel: Hoppas du snart kommer underfund med problemet :)
 
Sv: Segare än sirap

V-a-n-s-i-n-n-i-g-t s-e-g-t f-o-r-t-f-a-r-a-n-d-e...:(

Nästan så man får en högst ofrivillig flashback till tiden då man satt med hisnande supersnabbt modem på hela 14.4 kbps ;) (det var skitsnabbt när de modemen kom, jag lovar!)
 
Sv: Segare än sirap

Här tar det nu minst 1 minut att öppna en sida :crazy:
Jag började det här inlägget strax efter 21:04, efter att ha klickat på trådlänken 21:03.
 
Sv: Segare än sirap

Ja, märkte det också och tänkte skriva en sån här tråd :p

Trodde bara det var min uppkoppling.. Segt har det varit och segt är det än.. Hoppas du finner en lösning, Gunnar :)
 
Sv: Segare än sirap

Men nu går det väl ändå bra mycket snabbare? :)

Definitivt inte här!

Nu är det ungefär dubbelt så segt som igår efter uppdateringen.

En eloge till Gunnar för att han den här gången dels meddelade att han höll på med uppdatering och att han lyssnar på att det är seg.
 
Sv: Segare än sirap

kl

Här går det helt klart snabbare än igår efter uppdateringen. Nästan normalt Buketempo skulle jag kalla det.
 
Sv: Segare än sirap

Jo, jag har märkt det också, jag är dock inte helt säker på att det är bestående, jag hoppas dock. Att det fungerar nu kan bero på att det inte är så många inne eller möjligen på någon av de åtgärder jag provade under kvällen/natten. Vi får se, lite mysko tycker jag fortfarande att det är. :)
 
Sv: Segare än sirap

Tyvärr, tror jag att det är beroende på besöksfrekvensen på forumet... Det pendlar upp och ner, just nu... Men som många säger, klart bättre än igår. :bow:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 107
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
200
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
985
Senast: Mint
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 540
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Monarki - för eller emot?
  • Vad gör vi? Del CXCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp