Segare än sirap

Sv: Segare än sirap

*KL*

Nu, och sen 20 min tillbaka, har jag toksirap på buke, men ingen annanstans.
 
Sv: Segare än sirap

Fortfarande toksirap. Hoppas Senior uppför sig, jag har inte tålamod att kolla in i trådarna just nu.
 
Sv: Segare än sirap

Absolut. Typ... :D

Idag ingen sirap. Den försvann nånstans vid 23-rycket igår.
 
Sv: Segare än sirap

Jag har stora problem att få upp sidorna i kväll. Jag får upp den gröna bakgrunden och googleannonsen, sen är det stopp.
 
Sv: Segare än sirap

Sluta klaga, ser ni inte att "just nu"-listerna kommit tillbaka!? :o;)

Jag har verkligen saknat dem, buke tappar sin glans utan dem (iaf för mig som är nyfiken men dock lat och inte ids kolla igenom alla forum)... Jag tar gärna lite seghet om dessa får vara kvar men jag kanske är ensam om det?:p
 
Sv: Segare än sirap

Det har jag inte haft problem med. Men kanske beror på att jag sitter på 100 mbit lina?:confused:

Fö. så verkar det ju ha löst sig nu, eftersom du kommit in på buke ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 107
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
200
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
985
Senast: Mint
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 540
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp