JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Segern som inte ens Alamki räknat med
(NSD)
Gårdagskvällens V5-omgång på Bodentravet inleddes med ett tungt favoritfall.Storfavoriten Totti Boko kapitulerade och blev ordentligt akterseglad av 14-oddsaren C.K.Mack.Lärlingen Jaakko Alamäki satt i segersulkyn.- Jag är överraskad jag med, sade Jaakko i vinnarcirkeln. Jag körde i första hand om andrapriset.
http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=37519&cat=2&pageIndex=0&arkiv=False
Moderator
Hästnyheter
(NSD)
Ridinstruktör Karin Vågstedt, också känd som Bränna-Karin, har avlidit i en ålder av 67 år. Hennes närmaste är maken Kjell-Olof...
Hästnyheter
(NSD)
Hos fembarnsfamiljen Pohjanen-Tegelid på Sirillus är hästen ett naturligt inslag i helg och vardag. För Patrik Tegelid, 36, har...
Hästnyheter
(NSD)
Ryttare som tävlar för annan förening får betala dubbelt så mycket för ett terminskort jämfört med övriga medlemmar och ryttare...
Hästnyheter
(NSD)
Arbetsmiljöverket har fått en anmälan om mobbningen på Bodens Ridklubb. Nu har ytterligare en person sagt upp sig. Problemen har...
Svensk Politik 4
Samhälle Tycker att hon står för en väldigt obehaglig politik, så det är deppigt att hon får mer inflytande.
EmmaBovary
2 minuter sedan
Gåvobrev till mindreårig
Juridik & Ekonomi Vi gick igenom liknande för några år sedan. Moster hade en sommarstuga som gavs bort som gåva på liknande sätt de hade pratat med jurist...
Cambrie
5 minuter sedan
GVFÖ 2025
Kultur Jag stör mig på både Sam och Denise. Om han nu är så hemsk så borde hon sagt nej nu i senaste avsnittet när terapeuten frågade rakt ut...
Lingon
5 minuter sedan
Svar: 208
Visningar: 11 560
Allmänt
Valp 2025
Övr. Hund Det är faktiskt två kvar, den här lilla vita som kallas Mini, heter Elva, och den svarta vi bestämde från början, Elda ❤️🔥
Tajger
7 minuter sedan
Svar: 1 003
Visningar: 73 743
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras De flesta tror min chihuahua-hane är en flicka men det hjälper kanske inte att han har en lila sele och id-brickan är en blomma… 😅
geting
13 minuter sedan
Svar: 1 942
Visningar: 188 019
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Men precis, det är ju egentligen inte konstigare än ProViva liksom. Men jag är nojig över allt 😅
Alla tre fick varsin påse nu. Ihop...
sthu
48 minuter sedan
Svar: 1 197
Visningar: 63 482
Katt