Sekretet från analsäckarna, vilken färg och konsistens

:devil: :devil: :devil: :devil: :devil:
:devil: :devil: :devil: :devil: :devil:
NÄH VET NI VAD!!!!!!!!
NU FÅR NI TA Å SLUTA! ATT KASTA SKIT PÅ FOLK SÅ DÄR ÄR JU RIKTIGT JÄVLA OMOGET! TYVÄRR FINNS DET INGEN KATEGORI FÖR SMUTSKASTNING. LÄGG AV NU ALLA TRE!!!!
:devil: :devil: :devil: :devil: :devil:
:devil: :devil: :devil: :devil: :devil::devil: :devil: :devil: :devil: :devil::devil: :devil: :devil: :devil: :devil::devil: :devil: :devil: :devil: :devil::devil: :devil: :devil: :devil: :devil::devil: :devil: :devil: :devil: :devil::devil: :devil: :devil: :devil: :devil::devil: :devil: :devil: :devil: :devil::devil: :devil: :devil: :devil: :devil::devil: :devil: :devil: :devil: :devil::devil: :devil: :devil: :devil: :devil::devil: :devil: :devil: :devil: :devil::devil: :devil: :devil: :devil: :devil:
 
Där jag jobbar som djursjukvårdare så ser vi att hundar som har problem med inflammerade analsäckar ofta gnager på nåt bakben. Detta för att det gör ont men att de inte kommer åt själva ömma stället.
Inflammerade analsäckar kan ge ifrån sig allt från vita klumpar, var, grönt "guck" osv. Det är så olika från hund till hund.
Ring din veterinär om du tror din hund har problem, de kanske behöver tömmas och spolas (under lugnande medel).
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 240
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 381
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 160
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 284
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp