JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Tack alla. Jag hoppas att framförallt den nyfikna ska bli glad och att jag inte tappar bort honom. Det är lite av en fasa för mig om det skulle ske. Jag funderar även över koppel och vilken typ, och kommer nog inte ha hake heller "bara" utan i så fall något säkrare.
Hur veta vilken katt man vill ha?
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
Startad av escodobe
3 Dec 2023
Svar: 56
Visningar: 6 738
Katt
Välja bort katterna för kärleken?
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple.
I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
Startad av Shenzi
9 Sept 2014
Svar: 120
Visningar: 20 189
Katt
Hur förfara med rädd katt?
Övr. Katt Vi har två katter, en Helig Birmahona som heter Sessan och är sisådär åtta år och en korsningshane på ett år vid namn Simson. Mamman...
Startad av Freydis
17 Maj 2009
Svar: 3
Visningar: 1 288
Katt
D
Funderar på att skaffa katt... har endel frågor
Övr. Katt Hejsan,
Jag har alltid velat ha en katt, så nu när jag flyttat hemifrån sen en tid tillbaka har jag börjat fundera starkt på att...
Startad av David
10 Dec 2008
Svar: 12
Visningar: 2 320
Katt
Dejtingtråden 39
Relationer Jag hade aldrig vågat satsa på relation hos granne, kollega eller inom vängruppen eller "utökad familj" tänk svägerskans syskon eller...
Sel
1 minut sedan
Svar: 924
Visningar: 58 484
Allmänt
Valvaka!
Tjatter Man utgår kanske från sin egen erfarenhet?
Min är att jag drar på mig alla smittor och din att folk har dålig arbetsmoral?
Jag jobbade...
Görel
3 minuter sedan
Svar: 1 229
Visningar: 31 330
Allmänt
Balkong 2026
Trädgård & Växter Nu har jag en slinga med "glödlampor" och den sitter uppe samt används året om (nog denna...
Acto
5 minuter sedan
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
37 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 140
Hund