Bubble

Trådstartare
Ni som är bra på det här med att ta semester..

Vad är det för skillnad på semesterfaktor och kalenderdagfaktor? Tex säg att man har en semesterfaktor på 1,5 och en kalenderdagsfaktor på 1,8 (exempelsiffror bara). Om man då tar semester en dag räknar man då att det går åt 1*1,5 semesterdagar eller 1*1,8?

Om man tar semester en längre period tex 4 veckor tar man bara semester dom dagar man skulle jobbat? Tex om man har 14 pass på 4 veckor tar man ut 14 semesterdagar då?

Nån med bättre koll än mig?

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
849
Senast: Guldaskig
·
Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden nytt jobb och sitter nu och klurar på förhandlingen. Det är ju bara när man byter jobb man kan påverka saker och...
Svar
4
· Visningar
628
Senast: _Taggis_
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
851
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 261
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka